Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم و به نقل از مارکا، پیروزی حبیب نورماگومدوف بر کانر مک‌گرگور در رشته مبارزه آزاد (UFC299)  در روزهای اخیر بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های دنیا داشته است. این رویداد مهم ورزشی اما تحت الشعاع اتفاقاتی واقع شد که پس از مبارزه این دو رخ داد، زمانی که مبارز روس پس از پیروزی قاطع بر حریف ایرلندی‌اش از رینگ خارج و با چند تن از اعضای تیم مک‌گرگور وارد درگیری بزرگ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون مشخص شده است که دلیل خروج مبارز روس مسلمان از رینگ، شنیدن اصطلاحی توهین‌آمیز در مورد دین او بوده که او را از کوره به در برده است.

طبق اعلام سایت TMZ شخصی به نام دیلون دانیس ملقب به «رئیس» که از دوستان مک‌گرگور است و مبارز رشته جوجیتسو، پس از تماشای شکست سنگین این ورزشکار ایرلندی نورماگومدوف را با اصلاح اهانت آمیز درباره مسلمانی‌‌اش خطاب می‌کند.

در همین حال، زوبیرا توخوگوف، یکی از دوستان نورماگومدوف که خودش هم مبارزه UFC است، در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده، اعتراف کرده است که او یکی از افرادی بود که در آشوب پس از مبارزه وارد رینگ شده و مشتی را حواله مک‌گرگور کرده است.

او گفت: من همانطور که قول داده بودم او را به خاطر تمام چیزهایی که قبل از مسابقه گفته بود کوبیدم.

مک‌گرگور پس آنکه کمربندی قهرمانی را از دست داد، مدعی شده که او اگرچه مبارزه را باخته اما به خاطر اتفاقاتی که در پایان این مبارزه رخ داد، خودش را برنده این نبرد می‌داند و اینکه مبارزه همچنان ادامه دارد

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۸۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: نصرالله گرگزن، هوادار منتسب به باشگاه سپاهان به دلیل رفتار توهین آمیز در جریان بازی مقابل پرسپولیس، و اینکه اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می‌شود، نامبرده به مدت ۱۰ سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

منبع: تسنیم

tags # سپاهان سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • 5 گل برتر اینتر مقابل ساسولو در خارج از خانه / فیلم
  • حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!
  • گزارش فرایدی نایت اسمکدان 3 می؛ تشویق رومن در شب سیلی خوردن کودی/ اخبار WWE
  • مکتب امام صادق مکتب انسان ساز و مسئولیت پذیری است
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود
  • امام صادق(ع)‌ پرچمدار ترویج معارف شیعه و مبارزه با تحریف دین بود
  • تولید لاستیک افزایش یافت/ فروش سایزهای بالای ۱۵ زیر قیمت مصوب
  • مورد عجیب برد نساجی در اصفهان
  • مادر روحانی شهید گیلانی به فرزند شهیدش پیوست
  • مادر روحانی شهید «حبیب الله رضایی» آسمانی شد