Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد احمدی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز، 17 مهرماه در شورای فرهنگ عمومی استان، اظهار کرد: باید در حوزه کار فرهنگی جدی باشیم و آنطور که شایسته است در حوزه شورای فرهنگ عمومی ورود پیدا کرده و کارهای تخصصی و کارشناسی شده را عملیاتی کنیم.
وی افزود: مردم ما در دوران هشت ساله دفاع مقدس از خودگذشتگی فراوانی داشتند و کمک های زیادی برای عبور از بحران انجام دادند و این در حالی است که بزه و احتکار و آسیب‌های به وجود آمده امروزی نشان از این دارد که باورسازی فرهنگی مناسبی را عملیاتی نکردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اضافه کرد: هیچ کشوری ثبات و رشد پایدار را تجربه نمی کند، مگر اینکه رشد و ارتقای فرهنگی را داشته باشد.
احمدی با بیان اینکه باید خلق باورهای صحیح در میان مردم را داشته باشیم، تصریح کرد: همانگونه که در تاب آوری اقتصادی آسیب پذیریم، در حوزه فرهنگی نیز این چالش ها و مشکلات وجود دارد و مشکلات فرهنگی به آرامی و بدون اینکه ما متوجه شویم رسوخ پیدا می کنند.
وی با تاکید بر بررسی تشکیل جلسات شورای قرآنی در استان، افزود: اهمیت قرآن از همه موارد بالاتر است و باید با نگاه اصولی و صحیح از این ظرفیت و معارف قرانی برای بهبود زندگی مردم استفاده کنیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از هدفگذاری و برنامه ریزی برای برگزاری هفته استان خبر داد و گفت: استان به عنوان پایتخت طبیعت ایران و سرزمین چهارفصل شناخته می شود و این مهم به عنوان ظرفیت فراگیر آن محسوب می شود.
احمدی با اشاره به اینکه در قالب این هفته داشته های استان به مردم معرفی خواهد شد، عنوان کرد: اردیبهشت ماه زمان مناسبی برای برگزاری این مهم است و زمان بندی و برنامه ریزی اجرای هدفگذاری ها مورد تاکید است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد فرهنگی شورای قرآنی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۸۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به استان خبر داد و گفت: مرکز رادیوتراپی یاسوج تا یک‌سال دیگر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سعید جاودان سیرت، امروز_ یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دستگاه رادیوتراپی برای اولین بار وارد استان شده‌است، اظهار کرد: دستگاه رادیوتراپی با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان یکی از به‌روزترین، با کیفیت‌ترین و مجهزترین دستگاه‌های موجود در کشور است که اعتبار آن از محل اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری تأمین شده‌است.

وی به نیاز مبرم مردم و ارائه خدمات مهم دستگاه رادیوتراپی، اشاره کرد و افزود: این دستگاه می‌تواند تعداد افراد مبتلا به سرطان‌هایی که با عمل جراحی بهبود پیدا نمی‌کنند را درمان کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان یاسوج گفت: یکی از مزیت‌های دیگر مرکز رادیوتراپی آن است که با توجه به تعداد زیاد جلسات رادیوتراپی بیماران، هزینه‌های گزافی در پی مراجعه به استان‌های هم‌جوار، بیمار متحمل می‌شد که با عنایت دولت و مقام عالی وزارت و نیز با پیگیری‌های صورت گرفته، این دستگاه برای ارائه خدمات به مردم شریف استان وارد شده‌است.

جاودان‌سیرت با اشاره به اینکه کلنگ ساختمان این مرکز شهریورماه ۱۴۰۲ با حضور وزیر محترم بهداشت در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به زمین‌زده شده است، افزود: با توجه به اینکه سازه رادیوتراپی یک سازه منحصربه‌فرد است که باید ۱۰ متر در زیرزمین ساخته شود و قطر دیوارهای سازه باید سه متر باشد، از این رو پروسه‌ای زمان بر است و امیدواریم کمتر از یک‌سال دیگر به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 748834

دیگر خبرها

  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس
  • زنگ سپاس از معلمان کهگیلویه و بویراحمد در ۳۰۰۰ آموزشگاه نواخته شد
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی