Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختتامیه پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس خیام برگزار و طی این مراسم کتاب جشنواره رونمایی و توزیع خواهد شد. ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، روابط عمومی دفتر فیاپ در ایران، مراسم رونمایی از کتاب و اعطای گواهی پذیرش پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس خیام برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتاب در 96 صفحه شامل تعداد 140 قطعه عکس برگزیده پنجمین جشنواره خیام است.

در پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی عکس خیام بیش از ١٨ هزار قطعه عکس از هنرمندان ٦٨ کشور به دبیرخانه این جشنواره رسید. اسامی برگزیدگان این دوره در سایت جشنواره به نشانی www.khayyam.photo منتشر شده است.

جشنواره بین‌المللی عکس خیام به دبیری علی سامعی با هدف ارتقای سطح عکاسی و گفتگوی بصری میان عکاسان ایران و جهان و نیز به منظور بزرگداشت حکیم عمر خیام توسط نمایندگی فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی در ایران (فیاپ) یعنی کلوپ عکس فوکوس وابسته به موسسه فرهنگی هنری «خانه هنر خیام» برگزار می‌شود.

این مراسم در روز جمعه 20 مهرماه از ساعت 16 تا 18 در خانه هنر خیام (کلوپ عکس فوکوس) به نشانی تهران، خیابان شریعتی، پایین‌تر از سیدخندان، کوچه موزه (بسطامی سابق)، پلاک 35، واحد 2، خانه هنر خیام برگزار می‌شود. ورود برای عموم علاقه‎مندان آزاد است و مطابق قوانین فیاپ کتاب نفیس جشنواره به طور رایگان به تمامی شرکت‌کنندگان این رویداد اهدا می‌شود. 

انتهای پیام/

R1489/P1356/S4,40/CT12 واژه های کاربردی مرتبط عکس هنرهای تجسمی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عکس هنرهای تجسمی عکس هنرهای تجسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۹۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود

نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران یکشنبه (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، نشست خبری این دوره از نمایشگاه از ساعت ۱۰ یکشنبه (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) در نیم طبقه شبستان مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

در این نشست یاسر احمدوند؛ رییس و علی رمضانی؛ قائم مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارند و پاسخگوی سوالات اصحاب رسانه خواهند بود.

لازم به ذکر است؛ با توجه به اینکه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آخرین مراحل آماده‌سازی را برای میزبانی از مخاطبان طی می‌کند، اصحاب رسانه می‌توانند پس از پایان نشست خبری از محل برگزاری تصویربرداری و بازدید داشته باشند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای برگزار شد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • فائضه غفار حدادی با سفرنامه حج به نمایشگاه کتاب می‌آید