Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - اعضای هیات امنای سازمان تبلیغات اسلامی با اکثریت آرا حجت الاسلام سید محمدی خاموشی را به عنوان رئیس هیات امنای این سازمان انتخاب و معرفی کردند.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، نخستین نشست رسمی هیات امنای سازمان تبلیغات اسلامی در سال 97 با حضور حجج اسلام محمد قمی، سید مهدی خاموشی، احمد واعظی، محمدحسین روحانی‌نژاد و محمدرضا فلاح در سالن اجتماعات حوزه ریاست این سازمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه این جلسه با اکثریت آرا حجت‌الاسلام سید مهدی خاموشی به‌ عنوان رئیس هیات امنا و حجت‌الاسلام حسین روحانی نژاد به‌عنوان نایب رئیس انتخاب شدند.

** هیات امنای سازمان تبلیغات اسلامی در یک نگاه
به گزارش ایرنا،اعضای هیات امنای سازمان تبلیغات اسلامی ششم شهریورماه سال جاری طی حکمی از سوی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی ایران منصوب شدند.
متن حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است: بدینوسیله حضرات حجج اسلام سید مهدی خاموشی، محمد قمی، احمد واعظی، محمدحسین روحانی‌نژاد و محمدرضا فلاح را براساس ماده 8 و 9 اساسنامه سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان اعضای هیأت امنای آن سازمان منصوب می‌کنم.
لازم است آقایان محترم در چارچوب وظایف آمده در اساسنامه و با جهت‌گیری‌های مذکور در حکم رئیس سازمان اقدامات مقتضی را مجدّانه دنبال نمایند.
همچنین براساس ماده 8 و 9 اساسنامه سازمان تبلیغات اسلامی هیأت امناء متشکل از پنج نفر است که با حکم مقام معظم رهبری برای مدت پنج سال منصوب می‌شوند.
فراهنگ ** 1355 ** 1418

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي معارف سازمان تبليغات هيات امنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۱۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای فردو با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی برگزار می‌شود

یادواره شهدای فردو روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ساعت ۹ با روایتگری غلامرضا ابوطالبی و شعرخوانی صابر خراسانی برگزار می‌شود.

هر ساله در این یادواره شهدای یکی از مسئولان ملی به ایراد سخن می‌پردازد که سخنران اصلی امسال محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی و معاون رئیس جمهور خواهد بود.

روستای فردو که بیش از ۱۲۵ شهید را در صحنه‌های مختلف از جمله دفاع مقدس و دفاع از حرم تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، از روستا‌های شهیدپرور مطرح قم و کشور است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • یادواره شهدای فردو با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی برگزار می‌شود
  • قدردانی از بزرگان، جامعه را فاخر می‌کند
  • اجرای طرح ساماندهی تردد موتورسیکلت‌ها در میدان امام اصفهان
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها نخستین اقدام موثر هیئت امنای بازار اصفهان است
  • نباید از خودنمایی مجازی یا خیابانی یکسری هنجارشکن محدود بترسیم
  • شرکت هیات افغانستان در نشست‌های بین‌المللی
  • شیوه رفتاری امام صادق (ع) بهترین الگو برای تقریب مذاهب است