Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-سخنگوی قوه قضائیه گفت: اگر فردی که دارای بنگاه اقتصادی کوچک و بزرگ بود، دچار اشتباه و جرم شد؛ برخورد با وی نباید سبب تعطیلی محل کسب او شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا محسنی‌اژه‌ای ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی که در سالن امام‌علی(ع) برگزار شد با تبریک هفته ناجا اظهار کرد: امروز یکی از نهادهایی که به شکل بالنده رو به پیشرفت بوده و در عرصه‌های مختلف حضور دارد نیروی انتظامی است و هیچ دستگاهی مثل ناجا در ماموریت‌های خود تنوع ندارد و با داشتن نیروهای متدین و با انگیزه، در تمامی صحنه‌ها آماده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: دشمن و ضد انقلاب هم اکنون تمامی توان خود را برای فشار اقتصادی به مردم و ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه به کار برده است که باید هوشیار بود.

معاون اول قوه قضائیه گفت: حتی اقدامات تروریستی کوری را در خوزستان و غرب کشور انجام داده اما نیروهای امنیتی به طور دقیق و بدون آسیب به دیگران، مقر دشمن را شناسایی و همانند صاعقه بر سر آنها فرود آمدند که خود اقتدار جمهوری اسلامی ایران را نشان می دهد.

وی بیان کرد: در این شرایط، جمعیت ۱۰۰ هزار نفری با تعداد قابل توجهی از جوانان در ورزشگاه آزادی و در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و این مراسم، به بهترین شکل و بدون هیچ مشکلی برگزار و حسرت را بر دل دشمنان باقی گذاشت.

محسنی‌اژه‌ای در ادامه تصریح کرد: با وجود مشکلات فراوانی که هم‌اکنون از درون و برون بر کشور حاکم است اما ایران اسلامی در مرحله اقتدار، عزت و امنیت قرار دارد.

وی به ایستادگی در مقابل دشمنان تأکید کرد و گفت: باید اکنون وضعیت کسانی را که در برابر دشمن تسلیم شدند مشاهده کرد چون کسانی که تسلیم شده‌اند هزینه‌های فراوانی پرداخت کرده و هزینه تسلیم در برابر دشمن، بیش از ایستادگی است.

سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به اینکه عربستان داعیه ام‌القرایی جهان اسلام را داشته و از نفت فراوانی برخوردار است اما در مقابل دشمن تسلیم شد اظهار کرد: هم اکنون کار به جایی رسیده که ترامپ، رئیس جمهور کافر و ملحد آمریکا، مسؤولان کشورهای مسلمان را تحقیر و آنان را گاو شیرده خطاب می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه خداوند در قرآن کریم فرمود ما شما را خلیفه خود بر زمین قرار داده تا به حق قضاوت کرده و از هوی و هوس دوری کنید گفت: از ارکان قضاوت، عدالت است و بی شک اگر قاضی عدالت نداشته باشد حق قضاوت ندارد.

محسنی‌اژه‌ای با تاکید بر اینکه قضات همواره در معرض لغزش و بین حق و باطل قرار دارند بیان کرد: بنابراین همواره باید خدا را حاضر و ناظر بر کارهای خود دانسته و از خدا، ائمه اطهار، نماز و قرآن استمداد جویند و علاوه بر آن، با وجود اینکه قضات پرونده‌های بسیاری برای رسیدگی دارند، اما باید با صبر و حوصله به وظایف خود عمل کرده و در کار خود تسریع داشته باشند.

معاون اول قوه قضائیه با اشاره به اینکه هم اکنون دشمن دو چیز را هدف قرار داده است گفت: یکی معیشت مردم و فشار اقتصادی و دیگری ایجاد جنگ روانی است و بنابراین در مقابل این موضوع باید مردم و مسؤولان اعم از نمایندگان مجلس، دولت و نیروهای نظامی و امنیتی برای خنثی سازی این توطئه‌ها دست در دست هم دهند تا موجب تثبیت اقتصادی، سرمایه‌گذاری، تقویت تولید داخلی و اشتغال شود و از سوی دیگر هر آنچه در توان داشته باشیم باید به دولت در جهت تولید و رونق اقتصادی کمک کرد.

وی تأکید کرد: همچنین اگر فردی که دارای بنگاه اقتصادی کوچک و بزرگ بوده و دچار اشتباه و جرم شد، برخورد با وی نباید سبب تعطیلی محل کسب آن شود.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۲۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لحبازی درست نیست

رشیدی کوچی نماینده مجلس با انتقاد از تلاش برای تعطیلی پنجشنبه ها، خواستار تایید تعطیلی هفتگی روزهای جمعه - شنبه شد.

جلال رشیدی کوچی نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با عصر ایران در مورد طرح مجلس برای افزایش تسهیلات آخر هفته، گفت: اینکه هر کاری را بخواهیم سیاسی کنیم و آسمون ریسمون ببافیم که حرفمان را به کرسی بنشنایم اشتباه است. مجلس تصمیم گرفت که در طرحی یک روز به تعطیلات آخر  هفته اضافه کند نگاه ما نیز این بود که با توجه به اینکه در کل دنیا تعطیلات آخر هفته، شنبه و  یکشنبه است ‌و در کشور ما این تعطیلات جمعه است.

وی افزود: ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم و اگر قرار است تعطیلات را اضافه کنیم روز شنبه باشد که فاصله  تعطیلات ما با دیگر کشورها کم و‌دو روز شود.
او اظهار کرد: متاسفانه عده ای با اینکه روز شنبه تعطیل شود مخالف هستند. دیدیدم در فضای اقتصادی کشور نیز فعالان اقتصادی و اتاق بازرگانی با تعطیل شدن روز شنبه موافق هستند و تاکید کردند که در صورتی که شنبه ها تعطیل شود در مراودات اقتصادی ‌و تجاری قویتر عمل می کنند. 

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها بیان کرد: عده ای با این استدلال که شنبه برای یهودی هاست که استدلال بی ربطی است با تعطیلات شنبه مخالفت کردند. آنها تلاش می کنند پنجشنبه ها تعطیل شود با این اتفاق  عملا چهار روز با اقتصاد دنیا فاصله داریم و این لج و لحبازی درست نیست و به نفع فضای‌تجاری و اقتصادی کشور نیست.  

رشیدی کوچی تصریح کرد: به ما که با تعطیلی شنبه موافق هستیم برچسب می زنند. وقتی که برچسب می زنند و می گویند شنبه برای  یهودی ها است زبان عده ای بسته می شود. 

این نماینده مجلس افزود: این استدلال که شنبه برای یهودی هاست و باید با تعطیل بودن آن مخالف باشیم جنبه کج فهمی و نافهمی دارد تا جنبه مذهبی و علمی چراکه روز جمعه که امورات مذهبی مان نظیر نماز جمعه و… انجام می شود تعطیل است.  

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم نمایندگان به تعطیلات جمعه و شنبه رای دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کاهش سرقت در کشور/ تاکید بر ارتقاء قدرت کشف جرائم و برخورد قاطع با سرقت
  • بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی مسدود شد
  • صدور کیفرخواست برای‌ متهم قتل پزشک ماهشهری
  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • انسداد بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • انسداد ۱۲۸ تارنمای مجرمان اقتصادی در فضای مجازی
  • حل نشدن مشکل نرخ تامین مالی برای فعال‌سازی بنگاه‌ها مانع از تحقق جهش تولید است
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لحبازی درست نیست