Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@00:41:29 GMT

کی روش - سردار و مانور صمیمیت (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۹۳۳۷۶

مهاجم تیم ملی پس از حواشی پیرامون خداحافظی و غیبت در اردوی قبلی، بالاخره به تمرینات تیم ملی بازگشت و با استقبال گرم کارلوس کی روش مواجه شد.

به گزارش "ورزش سه"، تمرین تیم ملی فوتبال ایران امروز تقریبا با نفرات کامل برگزار شد و اکثر لژیونرهایی که اضافه نشده بودند، در جلسه تمرینی امروز شرکت کردند.

 

مهم ترین چهره ای که امروز نخستین تمرین خود را در این اردو برگزار کرد، کسی نبود جز سردار آزمون؛ مهاجمی که پس از جام جهانی و فشارهایی که به واسطه نمایش نه چندان درخشانش در این رقابت ها متحمل شده بود، تصمیم به خداحافظی از تیم ملی گرفت و اعلام کرد ترجیح می دهد به مسائل خانوادگی اش رسیدگی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی در برخی سایت های خارجی هم نام او به عنوان یکی از مهم ترین بازیکنانی که پس از جام جهانی از تیم ملی کشورشان خداحافظی کردند، قرار گرفت.

 

سردار در اولین اردوی تیم ملی پس از جام جهانی که ماه پیش برگزار شد، حضور نیافت و به تصمیمش مبنی بر عدم حضور در تیم ملی ادامه داد.


اما کی روش که پیش از این اعلام کرده بود آزمون دوباره به تیم ملی دعوت می شود، برای اردوی ماه اکتبر هم این مهاجم آماده تیم روبین کازان روسیه را در بین نفرات منتخب خود قرار داد.

 

بعد از سلسله اصرارهای آزمون به خداحافظی و دعوت های کی روش از او، سرانجام سردار این رشته را پاره کرد و امروز به تمرین تیم ملی آمد تا به حاشیه های پیرامون این موضوع خاتمه دهد.

 

برخورد او با سرمربی تیم ملی در اولین جلسه تمرین پس از چند ماه، به همان شکلی بود که از صحبت های کی روش می شد پیش بینی کرد. سرمربی پرتغالی تیم ملی به گرمی از سردار آزمون استقبال کرد و با مهاجم جوان تیمش برخورد بسیار خوبی داشت.

 

 

 

 

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

تیم ملی ایران سردار آزمون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۳۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون با هت‌تریک اعلام جنگ کرد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مصدومیت اخیر سردار آزمون و دوری تقریبا طولانی مدت او از میادین حالا به نظر می‌رسد ستاره فوتبال ایران دوباره به مرز آمادگی رسیده و این بهترین خبر ممکن برای دنیله‌ ده‌روسی در مقطع حساس کنونی فصل محسوب می‌شود.

سردار ابتدای هفته بعد از مدت‌ها دوباره در ترکیب رم به میدان رفت و اتفاقا درخشان ظاهر شد. جایی که او در جریان دیدار برابر بولونیا به زمین آمد و تک گل رم در جریان این مسابقه را به ثمر رساند. البته شاگردان ده‌روسی نهایتا این مسابقه شش امتیازی را واگذار کردند.

سردار این روزها در تمرینات رم نیز بسیار آماده و سرحال نشان می‌دهد. مهاجم ایرانی در تمرین اخیر رم نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و در بازی درون تیمی موفق به هت‌تریک شد تا خط و نشانی جدی برای رقبای خود از جمله روملو لوکاکو و تامی آبراهام بکشد.

رم یکشنبه شب در جریان یک بازی حساس به مصاف ناپولی خواهد رفت و قطعا در این مسابقه نیز سردار آزمون شانس بالایی برای حضور در ترکیب این تیم خواهد داشت. دیداری که جالوروسی برای حفظ امیدهای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، محکوم به پیروزی در آن است.

دیگر خبرها

  • رم با سردار 22 دقیقه بازی کرد، گل زد و برد!‏
  • سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد
  • ادامه دیدار نیمه‌تمام اودینزه - آاس رم؛ حضور سردار آزمون در ترکیب رسمی
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • درخواست ده روسی از باشگاه؛ سردار آزمون در رم ماندنی شود
  • سردار آزمون اعلام جنگ کرد
  • سردار آزمون در رم هت‌تریک کرد | آمادگی بالای ستاره ایرانی را ببینید + ویدئو
  • هت‌تریک سردار آزمون در تمرین آاس رم (فیلم)
  • ویدیو/ گل‌زنی سردار آزمون در تمرین رم
  • سردار آزمون با هت‌تریک اعلام جنگ کرد