Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی ومنابع انسانی استانداری قم گفت: در یک ماه گذشته 53 مورد احتکار، امتناع از عرضه کالا و عدم اعلام موجودی به مبلغ 53 میلیارد تومان در قم گزارش شد.

‌به گزارش ‌ایسنا، مهرداد غضنفری در حاشیه هفدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار و کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات استان قم در جمع خبرنگاران عنوان کرد: روند بازرسی از اصناف در جلوگیری از تخلفات به خوبی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌بر اساس قانون با هر گونه گران فروشی و احتکار به شدت برخورد می‌شود.

وی تصریح کرد: کالاهای احتکار شده پس از کشف در کمیته و کمیسیون مربوط به تنظیم بازار قیمت‌گذاری و برای استفاده عموم عرضه می شود. ‌کالاهایی که قیمت مصوب دارند اگر بیش از آن فروخته شود و مصادیق گران فروشی باشد، برای فروشنده پرونده تعزیراتی تشکیل می شود.

وی اظهار کرد: گزارشاتی مبنی بر درخواست افزایش قیمت کالا از سوی برخی از تولیدکنندگان و توزیع کنندگان ارائه شد که باید به کمیته ارجاع شود و با نگاه کارشناسی و در حد اختیارات استان تصویب شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی ومنابع انسانی استانداری قم بیان کرد: در یک ماه گذشته 53 مورد احتکار،امتناع از عرضه کالا و عدم اعلام موجودی به مبلغ 53 میلیارد تومان در قم گزارش شد. ‌این پرونده ها شامل 17 مورد احتکار، 19 مورد امتناع از عرضه کالا و 17 مورد عدم اعلام موجودی کالاست.

غضنفری عنوان کرد: پیگیری تامین و توزیع لاستیک ناوگان برون شهری و درون شهری و ناوگان حمل و نقل عمومی یکی از مصوبات مهم در کارگروه است. ‌در ارتباط با توزیع لاستیک آماری در خصوص ناوگان باری و مسافری برون شهری و نیاز درون شهری از طریق سازمان راهداری ارائه کرده ایم که به تناسب دستگاههای فعال در استان این سهم اتخاذ شد.

معاون استاندار بیان کرد: طبق سهم لاستیک دستگاههای فعال برون شهری را پوشش داده ایم و لاستیک در اختیارشان قرار گرفته است و در گام اول 1800 حلقه لاستیک در قم توزیع شد. ‌در جهت تشویق کامیونداران نیز سهم لاستیک به فعالان حوزه حمل و نقل اختصاص می یابد.

وی افزود: توزیع لاستیک در قم تابع ورودی و توزیع لاستیک در کشور است؛ هر گاه لاستیک وارد شود سهم استان را دریافت می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در ارتباط با اقلام غذایی که سهمی برای مناسبت های خاص مقرر می شود، مباشرین تامین و توزیع را مکلف کرده ایم هر تصمیمی که در کارگروه گرفته می شود نتیجه کار را در 48 ساعت بعدی را اعلام کنند تا اگر مشکلی وجود دارد رفع شود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۶۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط خرید کامیونت فورس در بورس کالا ابلاغ شد

بورس کالا شرایط خرید خودرو کامیونت فورس که قرار است سه شنبه این هفته عرضه شود، را ابلاغ کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، تالار خودرو بورس کالا سه‌شنبه هفته جاری (18 اردیبهشت) میزبان عرضه 50 دستگاه کامیونت فورس متعلق به شرکت بهمن دیزل شامل 20 دستگاه کامیونت فورس (FORCE) کابین بدون خواب 6 تن بدون کاربری و 30 دستگاه کامیونت فورس (FORCE) کابین خوابدار 6 تن بدون کاربری است.

در این راستا مهلت ثبت سفارش ساعت 8 صبح روز سه‌شنبه این هفته(18 اردیبهشت) است و به منظور مدیریت سفارش های دریافتی مشتریان، کارگزاران امکان مسدودسازی سفارش های دریافتی را تا ساعت 8:30 روز عرضه خواهند داشت.

بر اساس این گزارش، میزان پیش دریافت خرید محصول به میزان 10 درصد است.

همچنین هر کد ملی (اشخاص حقیقی) صرفا امکان ثبت سفارش یک دستگاه خودرو و هر شناسه ملی (اشخاص حقوقی) امکان ثبت سفارش حداکثر سه دستگاه خودرو را دارند.

اشخاصی که در عرضه های قبلی در بورس کالا موفق به خرید خودرو شده اند و از ابتدای سال 1398 از شرکت های خودروسازی خودرو خریداری کرده اند نیز امکان ثبت سفارش را دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صف خرید فورس ۶ تن در بورس کالا
  • هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها
  • شرایط خرید کامیونت فورس در بورس کالا ابلاغ شد
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • محکومیت هزار میلیاردی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک یارانه‌ای
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان