Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مدیرکل راه‌آهن لرستان، گفت: در شش‌ماهه ابتدای امسال حمل بار در تن کیلومتر مرزی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۴.۵‌درصد رشد داشته و به ۳۵۰ میلیون و ۶۸۱ هزار و ۳۴۶ تن کیلومتر رسیده است.

به گزارش تین‌نیوزروابط‌عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، رحمت رحمت‌نژاد با اشاره به این‌که این اداره کل در سوم مهرماه امسال نیز موفق شد تا رکورد جدیدی برای تن کیلومتر مرزی در اداره‌کل راه‌آهن لرستان ثبت کند، افزود: راه‌آهن لرستان توانست در این روز، شش میلیون و ۵۰۶‌هزار تن کیلومتر بار ناخالص مرزی حمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه‌‎آهن لرستان، هم‌چنین با یادآوری این‌که میزان تن کیلومتر خالص حمل بار در این اداره‌کل در شش ماه اول امسال ۱۲.۵‌درصد افزایش داشته است، تشریح کرد: در شش ماه ابتدایی اول سال ۹۶میزان خالص حمل بار در این اداره‌کل ۳۵۱میلیون و ۲۰۲هزار و ۶۵۵تن کیلومتر بوده که این میزان در شش ماه اول امسال به ۳۹۵میلیون و ۴۸۵هزار و ۱۶۱تن کیلومتر افزایش‌یافته است.

وی هم‌چنین یادآور شد: این میزان در مهرماه امسال ۵۵ هزار تن بار خالص بوده است.

رحمت‌نژاد در ادامه از رشد ۱۲.۳درصدی تن کیلومتر ناخالص بار در شش ماهه اول امسال خبر داد و گفت: میزان حمل ناخالص بار طی این مدت به ۶۸۶‌میلیون و ۷۳۷هزار و ۶۲۹تن کیلومتر رسیده است.

به گفته مدیرکل راه‌آهن لرستان میزان قطار کیلومتر باری در این اداره‌کل، ۴۶۳هزار و ۶۰۲بوده که این عدد از رشد ۱۵.۴درصدی حکایت می‌کند.

رحمت‌نژاد با اشاره به اینکه شش ماهه ابتدای سال جاری تن کیلومتر مبدا-مقصد ۱۶ درصد رشد داشته و به ۴۴میلیون ۲۷۱هزار و ۶۷ رسیده است، گفت: در این مدت بهره‌وری لکوموتیو کل نیز ۱۰۴ هزار و ۷۷۴ بوده که از رشد ۹.۵ درصدی نسبت به مدت مشابه قبلی برخوردار بوده است.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون قطار کیلومتر مسافری ۲۶۶ هزار و ۹۵۳ بوده است که حاکی از رشد ۱۷ درصدی در این زمینه است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: راه آهن لرستان رحمت رحمت نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۱۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۲ کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد

مصطفی ملکی صادقی گفت: حدود ۶ هزار کیلومتر راه روستایی در استان وجود داردکه در حال حاضر ۷۰درصد این مسیر‌ها آسفالته، ۱۶درصد شوسه و ۱۴ درصد خاکی می‌باشد.

وی اظهار داشت: سال گذشته نیز با هدف توسعه راه‌های روستایی، محرومیت زدایی و افزایش ایمنی در این محورها، عملیات آسفالت ۸۷ کیلومترانجام شد و امسال نیز اجرای آسفالت برای ۷۰ کیلومتر در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به هزینه کرد ۲ هزار و ۵۵۰ میلیاد ریال برای آسفالت ۸۷ کیلومتر راه روستایی استان در سال گذشته تصریح کرد: علاوه بر این، پارسال ساخت و زیرسازی ۹۳ کیلومتر راه روستایی در استان لرستان انجام شده است.

ملکی صادقی ادامه داد: در مجموع پارسال ۲۰ روستای استان از راه آسفالته بهره‌مند شدند و امسال نیز مطابق قانون برنامه ششم توسعه، آسفالت راه‌های روستایی برای روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان در اولویت قرار دارد.

وی مهمترین مانع در طرح آسفالت راه‌های روستایی را کمبود اعتبار برشمرد و افزود: در مواقعی نیز معارضان محلی مانع انجام طرح می‌شوند که انتظار می‌رود برای توسعه روستا و ایمنی تردد اهالی، در فروش زمین و همکاری با راهداری اهتمام داشته باشند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • احیای مستقیم فولاد هرمزگان ۱۵ درصد فراتر از طراحی کارخانه
  • افزایش ۳۵ درصدی بارگیری راه آهن لرستان در نخستین ماه سال
  • «مست عشق» و رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • «مست عشق» و یک رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • ۳۰۲ کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد
  • «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست
  • رشد ۷۸ درصدی ساخت راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۷۸ درصدی ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • یورو رکورد زد