Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مجتبی حسینی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی رییس و اعضای شورای سیاست­گذاری یازدهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، هادی مظفری رئیس شورای سیاست‌گذاری و ابراهیم حقیقی، لیلی گلستان، فرزاد­­ ادیبی، امیر راد، امیر احمد فلسفی، احمد عربانی، مهران هوشیار، کیانوش غریب­‌پور، محسن سلیمانی، اردشیر مجرد تاکستانی، حمید شانس و سیف‌الله صمدیان به عنوان اعضای شورای سیاست­‌گذاری جشنواره تجسمی فجر معرفی شدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حسینی در این حکم نوشته است: با عنایت به حسن سوابق علمی و هنری و بهر‌‌‌‌‌‌ه‌مندی از شایستگی و تجربیات ارزنده شما، به موجب این حکم؛ به عنوان رییس و عضو شورای سیاست­گذاری یازدهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر منصوب می­‌شوید. امید است با همکاری و هم­فکری سایر اعضای شورا در امر برنامه­ریزی و برگزاری این رویداد هنری موفق و پیروز باشید.

 

هادی مظفری، مدیر کل هنرهای تجسمی و رییس شورای سیاست­گذاری جشنواره تجسمی فجر در این باره گفت: دبیر جشنواره تجسمی فجر در این دوره در جلسات شورای سیاست­گذاری جشنواره انتخاب و در روزهای آتی معرفی خواهد شد.

 

گفتنی است، یازدهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی بهمن ماه سال 1397برگزار می­شود.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس شیراز اربعین حسینی کانون های مساجد سیل در گیلان نیروی انتظامی خراسان جنوبی سردار اشتری تعطیلی مدارس اعضای شورای سیاستگذاری معاون هنری معرفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۱۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای رویداد هنری «وعده صادق» در استان خوزستان

ایسنا/خوزستان سازمان بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر ماهشهر رویداد هنری وعده صادق را در سطح استان خوزستان برگزار می‌کنند.

کانون بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر ماهشهر فراخوان استانی رویداد هنری وعده صادق را در چهار محور مختلف منتشر کردند.

به گزارش ایسنا، محورهای مطرح شده در این فراخوان به این شرح است: هنرهای‌ تجسمی (طراحی، نقاشی، گرافیک، پوستر و کارکاتور)، عکس و فیلم (سبک‌های مختلف خوشنویسی، تایپوگرافی، آیه‌های قرآنی، شعارهای مرتبط)، هنرهای نمایش (تئاتر خیابانی و صحنه‌ای) شعر و داستان (سبک آزاد).

علاقه‌مندان برای شرکت در رویداد و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۰۲۵۶۸۸۰۳۸ تماس بگیرند.

آخرین مهلت ارسال آثار تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انعکاس جهانی پاویون جمهوری اسلامی ایران در دوسالانه ونیز قابل اعتنا بود
  • انزوای رژیم صهیونیستی در جشنواره‌ها/ از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • معرفی رییس شورای سیاستگذاری دوازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران
  • محمد خزاعی مطرح کرد؛تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • رئیس سازمان سینمایی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • خزاعی: تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • خزاعی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد / عدالت محوری در عرصه‌ی کارگردانی حرفه‌ای از همینجا آغاز می‌شود
  • اجرای رویداد هنری «وعده صادق» در استان خوزستان