Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: پوشش بیمه‌ای زنان خانه دار در قالب بیمه مشاغل آزاد تسهیل شده است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، جعفر سمساری در بازدید از شعبه اسکو بیان کرد: زنان خانه‌دار زیر ٥٠ سال، صرفاً با ارائه مدارک هویتی و انجام معاینات پزشکی، می‌توانند تحت پوشش تأمین اجتماعی قرار گرفته و از خدمات درمانی، کوتاه مدت و بلند مدت این سازمان بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل تأمین اجتماعی استان با بیان اینکه افراد بالای ٥٠ سال به شرط دارا بودن سابقه پرداخت حق بیمه به میزان مازاد سنی، می‌توانند تحت پوشش قرار گیرند، این تسهیلات را گامی در جهت تعمیم و گسترش انواع بیمه‌های اجتماعی بین آحاد جامعه دانست و افزود: خدمات تأمین اجتماعی ضمن پوشش ریسک در زمینه سلامت و اشتغال، موجبات امنیت و آرامش خاطر بیمه شدگان و تأمین معیشت بازنشستگان و مستمری بگیران را فراهم می‌آورد و در این راستا زنان خانه‌دار نیز در صورت پوشش بیمه‌ای، در تضمین و تأمین آتیه خانواده مشارکت خواهند کرد.
مدیر کل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی که به همراه معاون امور بیمه‌ای و جمعی از روسای ادارات و کارشناسان اداره کل استان از شعبه اسکو بازدید کرد، نحوه ارائه خدمات در این شعبه را مطلوب ارزیابی کرد و افزود:حضور همکاران چند مهارتی، خلاق و توانمند در میز خدمت، موجبات روانسازی امورو رضایتمندی مخاطبین را فراهم می‌کند.
نریمان علیزاده، معاون امور بیمه‌ای اداره کل استان نیز در این بازدید، با اشاره به توسعه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی طی سال‌های اخیر، از امکان درخواست صدور دفترچه غیرحضوری خبر داد و افزود مخاطبین سازمان می‌توانند با مراجعه با سامانه صدور غیرحضوری دفاتر درمانی سازمان تأمین اجتماعی به نشانی crm.tamin.ir  نسبت به انتخاب نزدیک ترین شعبه و یا کارگزاری محل سکونت و درخواست تجدید دفترچه درمانی اقدام کرده و دفترچه درمانی خود را در آدرس مورد نظر دریافت کنند.

انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 آذربایجان شرقی اشتغال امنیت و آرامش جامعه زنان خانه دار منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۴۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام گفت: ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف و بازاریان در راستای بیمه جامعه هدف اصناف، دوسویه بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، علی اشرف تابانی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت‌_ در نشست اعضای کمیته برنامه‌ریزی دوره‌های یادگیری (دیتا) که با هیئت رئیسه اتاق اصناف استان ایلام برگزار شد، اظهار کرد: ارتباط سازمان تأمین اجتماعی با اصناف و بازاریان در راستای بیمه جامعه هدف اصناف دوسویه بوده است.

وی با بیان اینکه انتظار سازمان تأمین اجتماعی از اصناف پرداخت به موقع حق بیمه اعضا و کارکنان است، افزود: اصناف با برنامه‌ریزی منسجم و آموزش زیر مجموعه‌های خود می‌تواند به خیلی از مشکلات حوزه غلبه کند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان ایلام با اشاره به آموزش جامعه هدف سازمان تأمین اجتماعی برای بهبود وضعیت مزایا، حق و حقوق آینده کاری خود، خاطرنشان کرد: پرداخت به موقع حق بیمه صنوف می‌تواند در رفع مشکلات در حوزه بیمه‌ای راهگشا باشد.

اشرف تابانی با اشاره به جایگاه آموزش و آگاهی‌بخشی نسبت به جامعه هدف، گفت: در طرح فراگیر کسی که ارتباط کار فرمایی ندارد می‌تواند نسبت به بیمه خود اقدام کند.

وی با بیان اینکه نرخ و مبالغ و تعهدات تأمین اجتماعی در طرح بیمه اصناف مشخص شده است، ادامه داد: در راستای سیاست‌های کلی نظام و شعار رهبر انقلاب اسلامی و حمایت از تولید، تأمین اجتماعی نسبت به برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی اقدام می‌کند.

کد خبر 748837

دیگر خبرها

  • استان مرکزی دارای بیکاری پنهان است
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد
  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • اگر در حادثه ناشی از کار، کارفرما مقصر باشد، چه می‌شود؟
  • اگر در حادثه ناشی از کار، کارفرما مقصر باشد چه می‌شود؟