Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-04@03:52:01 GMT

ترامپ: نفت 74 دلاری را دوست ندارم

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۰۶۸۴۵

خرداد: دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا، با وجود کاهش قیمت وست تگزاس اینترمدیت از بالاترین رکورد خود در چهار سال گذشته، همچنان از بالا ماندن قیمتهای نفت ابراز نارضایتی کرد.
به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، ترامپ در محوطه بیرونی کاخ سفید پیش از اینکه به آیوا برود، به خبرنگاران گفت: من انرژی بیشتری می‌خواهم زیرا نفت ۷۴ دلاری را دوست ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به آژانس حمایت از محیط زیست دستور داد محدودیت تابستانی برای بنزین حاوی حداکثر ۱۵ درصد اتانول را رفع کند که یک پیروزی برای تولیدکنندگان ذرت به شمار می‌رود و اعتراض تولیدکنندگان نفت را برانگیخت.
رییس جمهور آمریکا بعدا در هواپیمای ریاست جمهوری به خبرنگاران گفت: مجوزها برای خطوط لوله در تگزاس را تسریع خواهد کرد.
محدودیت ظرفیت خطوط لوله در تگزاس باعث شده است برخی کندی نرخ رشد تولید نفت شیل منطقه پرمیان باسین را پیش‌بینی کنند.
شاخص قیمت نفت آمریکا هفته گذشته به دلیل نگرانی بازار نسبت به کمبود عرضه به دلیل بازگشت تحریم‌های واشنگتن علیه صادرات نفت ایران از ماه میلادی آینده، به ۷۶.۴۱ دلار در هر بشکه صعود کرده بود.
بر اساس گزارش بلومبرگ، ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه هفته گذشته گفته بود ترامپ باید برای سرزنش عامل افزایش قیمتهای نفت، به خود در آیینه نگاه کند. برچسب ها: ترامپ ، نفت ، قیمت

منبع: خرداد

کلیدواژه: ترامپ نفت قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۶۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق تبادل تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه گفت که کشورش درها را به روی تجارت با اسرائیل بسته و حجم تجارت دوجانبه ۹.۵ میلیارد دلاری دو جانبه دیگر وجود خارجی ندارد.

اردوغان این خبر را طی اظهاراتی پس از نماز جمعه در آنکارا اعلام کرد و تأکید کرد که هیچ چیز قابل قبولی در خصوص تحولات بین اسرائیل و فلسطین وجود ندارد.

وی افزود: اسرائیل تاکنون ۴۰ تا ۴۵ هزار فلسطینی را با وحشیگری تمام به قتل رسانده است و منطقی نیست که ما به‌عنوان مسلمان در برابر اتفاقاتی که می‌افتد، دست بسته بمانیم.

اردوغان خاطرنشان کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل بی‌رحم است و این بی‌رحمی را علیه کودکان، زنان و سالمندان در غزه نشان داد.

رئیس جمهور ترکیه با بیان اینکه تمام غرب به رهبری آمریکا به نفع اسرائیل کار می کند، تصریح کرد: همه این ظرفیت ها را بسیج کردند و مردم ضعیف فلسطین را رها کردند تا در برابر بمب های اسرائیل جان خود را از دست بدهند، بنابراین ما دیگر تحمل این وضعیت را نداشتیم و ۹.۵ میلیارد دلار حجم تجارت دوجانبه را نادیده گرفتیم و درهای تجارت با اسرائیل را بستیم.

کد خبر 6095958

دیگر خبرها

  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با رژیم صهیونیستی
  • تعلیق تبادل تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با رژیم صهیونیستی
  • شکست نفت در فرار از بزرگترین کاهش هفتگی ۳ ماه گذشته
  • «روزی روزگاری در آمریکا» + فیلم
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در 4 ماه گذشته خبر داد
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در ۴ ماه گذشته خبر داد
  • آیا در دانشگاه‌های آمریکا شعارهای یهودی ستیزی داده می‌شود؛ دانشجوی یهودی دانشگاه تگزاس به آن پاسخ می‌دهد (فیلم)
  • فیلم/گردباد سهمگین ایالت تگزاس آمریکا را در نوردید
  • ترامپ باز هم اعضای ناتو را تهدید کرد