Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دبیر انجمن رباتیک دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: انجمن رباتیک از ارگان‌ها، نهادها و صنایع خارج از دانشگاه پروژه اخذ می‌کند و بنا به نیاز متقاضی، کار انجام می‌شود.

او در حاشیه این مراسم، اظهار داشت: مرکز  توسعه شایستگی حرفه‌ای دانشجویان، آموزش کلاس‌های آزاد زیرنظر مرکز ارتباط با صنعت دانشگاه رازی، در سه حوزه کاری رباتیک، کارآفرینی و کشاورزی با همکاری  سازمان فنی و حرفه‌ای از 21 مهرماه اقدام به برگزاری کلاس مهارت‌آموزان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احسان پورمحمدشهریه دانشجویان دانشگاه رازی نیز گفت: انجمن رباتیک دانشگاه رازی سال 79 تشکیل شده و در سال 2006 رتبه سوم رباتیک جهان را کسب کرده است علاوه برآن کسب مقام‌های برتر دیگری هم داشته که آخرین آن‌ها مقام نخست مسابقات کارون کاپ کشوری بوده است.

او به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم ارتباط صنعت با دانشگاه اشاره کردو افزود: ساز وکار انجمن باید به صورت پروژه محور باشد در این راستا از ارگان‌ها، نهادها و صنایع خارج از دانشگاه پروژه اخذ می‌شود و بنا به نیاز متقاضی کار انجام می‌شود.

 پورمحمد ادامه داد: در نخستین روز ثبت‌نام، 75 نفر در رشته رباتیک، 34 نفر کارآفرینی و 20 نفر کشاورزی ثبت‌نام انجام شده است.

او افزود: آن‌طور که این مسؤول می‌گوید، ثبت‌نام اینترنتی و حضوری متقاضیان تا شنبه آینده ادامه دارد.

فرزاد مظفری مسؤول حوزه مرکزSCD دانشگاه رازی کرمانشاه نیز گفت: این مکان فعلاً به صورت کارگاهی و آموزشی فعالیت خود را آغاز کرده است.

او درباره ربات پرنده کوادکوپتر افزود: این رباط قابلیت شناسایی و پردازش مکان، طراحی نقشه محیط، ماموریت‌پذیری در شرایط جوی نامساعد و مجهز به دوربین پردازش‌گر تصویر است.

مسؤول حوزه مرکزSCD دانشگاه رازی کرمانشاه در ادامه متراژ کارگاه را حدود 60 متر اعلام کرد و گفت: این کارگاه با هزینه منابع داخلی دانشگاه راه‌اندازی شده است.

براساس این گزارش، در ادامه تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه رازی کرمانشاه و اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در سالن جلسات دانشگاه رازی کرمانشاه امضا شد.

محمد‌ابراهیم اعلمی‌آل‌آقا رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه در حاشیه این مراسم با بیان اینکه تا مهارت تاکید نشود، توانمندی دانش‌آموختگان بالا نمی‌رود، اظهار داشت: لازم است این برنامه‌ها با تحقیقات و در سطح بالا اجرایی شود.

 او افزود: اگر دانشجو هدف خود را به خوبی دنبال کند در آینده وارد صنعت که شد، می‌تواند تئوری‌ها را نقد کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشجو رئیس دانشگاه صنعت فنی و حرفه ای کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۸۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکاسان برای مشارکت در پروژه‌های سینمایی مجوز بگیرند

انجمن عکاسان سینما در ارتباط با فعالیت عکاسان غیرعضو در پروژه های سینمایی و نمایش خانگی اطلاعیه‌ای صادر کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم، بنا به مصوبات هیات مدیره انجمن عکاسان سینما، همچون سنوات قبل به اطلاع تمامی عکاسان غیر عضو این انجمن می رساند، چنانچه برای عکاسی پروژه ای سینمایی یا نمایش خانگی دعوت بکار می‌شوند، پیش از آغاز رسمی پروژه، می‌بایست بصورت کتبی از انجمن صنفی عکاسان سینما مجوز لازم را دریافت کنند. جهت دریافت این مجوز موارد زیر رعایت شود.

1- نامه رسمی از طرف تهیه کننده، مدیر تولید یا کارگردان پروژه درخصوص دعوت به همکاری عکاس

2- ارسال رزومه عکاس

3-ارسال نمونه آثارعکاسی (عکاسی صحنه از سریال، فیلم کوتاه، تله فیلم، تئاتر) هیات مدیره انجمن صنفی عکاسان سینما بعد از بررسی موارد ارسال شده، پاسخ کتبی خود را اعلام می نماید.

احترام و پایبندی به حقوق حرفه ای انجمن عکاسان سینما می تواند درمسیرعضویت عزیزان فعال دراین حوزه بسیار موثر باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • عکاسان برای مشارکت در پروژه‌های سینمایی مجوز بگیرند
  • دانشگاه رازی آماده پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف
  • اعلام آمادگی دانشگاه رازی برای پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • نامه سرگشاده رئیس دانشگاه رازی خطاب به رؤسای دانشگاه‌های آمریکا
  • آمادگی دانشگاه رازی برای پذیرش و جذب تمامی استادان و دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکا
  • اعلام آمادگی دانشگاه رازی کرمانشاه برای پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • محور اصلی کار خود را توجه به کسب‌وکار و اشتغال مردم گذاشته‌ام