Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - صالحي اميري با رييس كميته ملي المپيک سنگاپور ديدار و گفتگو كرد.
به گزارش خبرگزاري فارس، صالحي اميري با رييس کميته ملي المپيک سنگاپور ديدار و گفتگو کرد.
در اين ديدار دکتر صالحي اميري با اشاره به رويکرد جديد #کميته_ملي_المپيک کشورمان در توسعه روابط دو جانبه با کشورهاي دنيا در راستاي ايجاد صلح و دوستي و رشد و گسترش ورزش بمنظور ايجاد نشاط اجتماعي در جوامع، آمادگي خود براي امضاي تفاهم نامه همکاري دو جانبه را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چوآن جين تان رييس کميته ملي المپيک سنگاپور نيز ضمن تشکر از دکتر صالحي اميري بواسطه برپايي اين نشست از امضاي تفاهم نامه همکاري دو‌جانبه ورزشي با محوريت تبادل تجارب مربيان ورزشي دو کشور و همچنين برپايي کلاس‌هاي آموزشي و اردوهاي ورزشي در ايران و‌ سنگاپور حمايت کرد.
چوآن جين تان که رييس کميته منابع مالي و انساني کميته بين المللي المپيک نيز هست، با اشاره به جايگاه و بزرگي ورزش ايران در آسيا از طرح‌هاي توسعه‌اي روابط ورزشي ايران و همچنين برنامه ريزي اين کشور در اخذ جايگاه IOC MEMBER در کميته بين المللي المپيک ابراز رضايت و حمايت کرد.
در ادامه اين نشست دکتر رضا قراخانلو رييس آکادمي ملي المپيک کشورمان نيز که در اين جلسه حضور داشت ضمن معرفي برنامه‌هاي علمي و ورزشي و همچنين امکانات و‌ تجهيزات اين مرکز ( آکادمي ملي المپيک) آمادگي خود براي ميزباني اردوهاي آموزشي و ورزشي از تيم‌هاي اعزامي سنگاپور را اعلام داشت.
در پايان مقرر شد مفاد اوليه تفاهم نامه دو‌جانبه در حاشيه اجلاس آنوک که بزودي در ژاپن برگزار خواهد شد مورد بررسي و در نهايت امضاي طرفين قرار گيرد.
انتهاي پيام/ک

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۸۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بارزانی» با امیرعبداللهیان دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان و «نیچروان بارزانی» رییس اقلیم کردستان عراق دیدار و گفت‌وگو کرد.

گفتنی است، «نچیروان ادریس مصطفی بارزانی» رییس اقلیم کردستان عراق روز گذشته در راس هیأتی عالی رتبه و پس از نزدیک به ۳ سال به ایران سفر کرده است و قرار است در این سفر با مقامات ایران دیدار و گفتگو کند.

بارزانی پیش از این با رییس جمهور دیدار کرد.

کد خبر 6098223 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • دیدار رییس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب
  • «بارزانی» با امیرعبداللهیان دیدار کرد
  • علی اکبر صالحی با سفیر عربستان دیدار کرد
  • بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد
  • بارزانی با رییسی دیدار کرد
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس
  • احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست