Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-05-08@03:15:39 GMT

شهادت علی غلامی در درگیری با اشرار مسلح قائن +عکس

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۰۹۲۴۱

شهادت علی غلامی در درگیری با اشرار مسلح قائن +عکس

یکی از ماموران نیروی انتظامی شهرستان قاین در درگیری با اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت نائل شد.

ستوان دوم علی غلامی از ماموران نیروی انتظامی شهرستان قاین بود که شب گذشته و همزمان با هفته نیروی انتظامی در ایست و بازرسی قاین به شهادت رسید.

شهید ستوان دوم علی غلامی متولد سال ۱۳۵۸، دارای ۳ فرزند و اهل روستای ورزگ شهرستان قاین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این درگیری دو نفر از اشرار مسلح توسط نیروهای جان برکف نیروی انتظامی این شهرستان دستگیر شدند.

شب گذشته مأموران ایست و بازرسی شهرستان قاین هنگام کنترل خودروهای عبوری به دو سرنشین یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سردار شجاع افزود: مأموران دو سرنشین خودروی پراید را پیاده و بازرسی کردند که یکی از سرنشینان خودرو هنگام بازرسی بدنی مأمور مراقب ایستگاه را با یک قبضه سلاح کلت کمری تهدید کرد.

وی گفت: مأموران با توجه به وضعیت تردد شهروندان در ایست و بازرسی و احتمال آسیب رسیدن به شهروندان، سعی در آرامش فرد مسلح داشتند که نامبرده با تهدید سلاح سرنشینان یک دستگاه خودروی دیگر را پیاده و با تهدید مأمور پلیس و شهروندان، خودرو را به صورت مسلحانه سرقت کرد.

سردار شجاع افزود: با اقدام قاطع، مأموران در محدوده ای که خطر جانی برای سایر خودروهای عبوری نداشت با فرد مسلح درگیر شدند که یکی از افراد مهاجم زخمی و هر دو مهاجم مسلح دستگیر و سلاح آنان نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: در درگیری متقابل بین مأموران و مهاجمان مسلح ستواندوم “علی غلامی ” از کارکنان ایست و بازرسی شهرستان قاین مجروح و به بیمارستان منتقل شد که در بیمارستان به علت شدت جراحات جان خود را از دست داد و به خیل یاران شهیدش پیوست .

سردار شجاع با عرض تبریک و تسلیت به خانواده معظم این شهید مدافع حریم وطن و مردم شریف استان خراسان جنوبی تأکید کرد: پلیس با قاطعیت با هرگونه بی نظمی و شرارت برخورد می کند و امنیت مردم و شهروندان خط قرمز ماست که در این راه هیچ گونه اغماضی صورت نخواهد گرفت.

قائِن یا قاین یکی از شهرهای استان خراسان جنوبی و مرکز شهرستان قائنات در ایران است.

فاطمه زهرا فرزند سه ساله شهید غلامی

اخبار خراسان جنوبی اخبار نیروی انتظامی (ناجا) اسامی شهدا اشرار مسلح درباره شهیدان درگیری با اشرار مسلح درگیری مسلحانه درگیری نیروی انتظامی شهادت مامور نیروی انتظامی شهدای ناجا شهر قاین کجاست ۱۳۹۷-۰۷-۱۸مدیر

منبع: ساتین

کلیدواژه: اخبار خراسان جنوبی اسامی شهدا اشرار مسلح درباره شهیدان درگیری با اشرار مسلح درگیری مسلحانه درگیری نیروی انتظامی شهادت مامور نیروی انتظامی شهدای ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۹۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 

ایسنا/اردبیل فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل از دستگیری سارق اماکن خصوص در عملیات مأموران کلانتری ۱۸ "نیایش" این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ سعید یوسفی فعال ۱۷ اردیبهشت در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان اردبیل، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت ها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با افزایش و هدفمند سازی گشت زنی های انتظامی مأموران کلانتری ۱۸ "نیایش" موفق به شناسایی و دستگیری سارقی هنگام سرقت در شهرک نادری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل اضافه کرد: سارق در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به ارتکاب ۹ فقره سرقت اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف احشام قاچاق در بندرلنگه
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • ۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد
  • اولین تصاویر از درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان | ویدئو
  • فیلم/ درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان
  • درگیری مسلحانه اشرار در خیابان های زاهدان + جزئیات