Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید کنعانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به واژگون شدن اتوبوس حامل دانش‌آموزان تبریزی گفت: اورژانس استان در خصوص رسیدگی به این امور از ما برای حمل مصدومین کمک خواست زیرا تعداد مصدومان بسیار زیاده بوده است. تا این لحظه 3 نفر فوت شده داشته‌اند و مصدومان نیز به بیمارستان امام رضا تبریز منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در میان کشته شدگان دو نفر دانش آموز و یک نفر بزرگسال هستند. تعداد کل سرنشینان اتوبوس ۴۱ نفر بوده سه نفر کشته و ۳۸ نفر مصدوم گزارش شده‌اند. علاوه بر این تمامی مصدومان به بیمارستان سینا، امام رضا و شهدای تبریز منتقل شده‌اند.

کنعانی با اشاره به دلیل تصادف گفت: فعلا دلیل تصادف به طور دقیق فعلا مشخص نشده است اما از آنجا که در آن مناطق بارندگی آغاز شده است علت تصادف بارندگی و لغزندگی جاده گزارش شده است. از وضعیت جسمانی راننده هم در حال حاضر خبری نداریم.

وی در پایان گفت: این حادثه در یک کیلومتری تبریز و در اوایل اتوبان کسایی رخ داده است، این اتوبوس از سمت  بوستان آباد حرکت کرده بود و وارد تبریز شد.

در حال حاضر نیز معاون درمان وزیر بهداشت به همراه استاندار برای بررسی وضعیت مصدومان به این بیمارستان‌ها رفته‌اند و حال دیگر مصدومین تقریبا خوب گزارش شده است .

به گزارش ایلنا دانش‌آموزان در مقطع دبیرستان بودند و از اردوی راهیان نور باز می‌گشتند

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۹۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل علاقه دانش آموزان به نجوم چیست؟ + فیلم

علم نجوم یکی از قدیمی‌ترین شاخه‌های علمی در ایران محسوب می‌شود که شخصیت‌های مطرح و صاحب نامی در این حوزه فعالیت داشته اند. مسئول رصدخانه ماهانی از انگیزه‌های دانش آموزان برای ادامه در این رشته که این میراث از گذشته به ما رسیده است می‌گوید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • واژگونی ۲ خودرو در تبریز یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت
  • مرگ راکب ۱۵ ساله موتورسیکلت در اثر واژگونی در شهر تلخاب
  • آموزش و پرورش طرح نماد را با جدیت بیشتری دنبال کند
  • واژگونی دو خودرو در تبریز ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • تجلیل از معلمان نمونه آموزش و پرورش در تبریز
  • جوان بلوچ با اقدام به موقع کارشناس اورژانس ۱۱۵ مهریز نجات یافت
  • ۱۶۵ دانش آموزخبرنگار در اردبیل دوره های آموزشی را سپری می کنند
  • لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست
  • دلیل علاقه دانش آموزان به نجوم چیست؟ + فیلم
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت