Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-06@22:54:43 GMT

بازاریان سنندج برای تعطیلی مغازه‌ها تهدید شدند

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۱۱۳۹۱

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فرهاد عزت‌پور ظهر امروز در نشست پلیس، امنیت و اصناف که با حضور جمعی از اصناف و بازاریان و مسؤولان استان در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: اگر به گذشته اصناف بنگریم چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب، به نقش تاثیرگذار آن‌ها در جامعه پی می‌بریم.

وی گفت: امروز اصناف ما تحت فشارها و شرایطی مغازه‌های خود را می‌بندند که این موارد باید ریشه‌یابی‌ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق اصناف سنندج خاطرنشان کرد: چرا بررسی نمی‌کنیم که بازاری که در طول هشت سال جنگ تحمیلی از کشور  پشتیبانی کرد امروز مجبور می‌شود برای اعتراض به برخی کم‌کاری‌ها مغازه‌های خود را ببندند.

عزت‌پور تاکید کرد: واقعیت این است که بازاریانی که در یکی دو ماه اخیر مغازه‌های خود را در سطح شهر سنندج بسته‌اند مخالف نظام نیستد، اما وقتی افرادی آنها را تهدید می‌کنند مجبور به بستن مغازه‌هایشان می‌شوند.

وی افزود: این وظیفه نیروی انتظامی به عنوان ضامن امنیت اجتماعی است که افراد تهدیدکننده بازار را شناسایی کنند.

عزت‌پور گفت: تا امروز در جلسات مختلفی تمام مشکلات اصناف و بازاریان را به گوش مسؤولان رسانده‌ایم اما متاسفانه خروجی جلسات فقط یک صورتجلسه است.

وی گفت: امنیتی که در کردستان وجود دارد شاید در استان‌های دیگر وجود نداشته باشد، اما وقتی کسبه ما را تهدید می‌کنند بازاریان هم مجبور به بستن مغازه‌هایشان که تنها سرمایه آنهاست، می‌شوند.

رئیس اتاق اصناف سنندج گفت: اتحادیه‌های ما راضی به این اعتراضات و بستن مغازه‌ها نیستند، اما چون قدرت و  قانونی در اختیار ندارند نمی‌توانند اقدام پیشگیرانه‌ای انجام دهند بنابراین نباید به بازاریان ما بدبین شد.

عزت‌پور خاطرنشان کرد: در حال حاضر بازار خوابیده است داد و ستد در بازار وجود ندارد در واقع درد اصناف بیشتر از این حرف‌هاست در عرض کمتر از دو ماه دو بار بازار سنندج به کلی تعطیل شده است و این به ضرر کسبه است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۱۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه برای کسب و کارمان شناسه یکتا رایگان بگیریم؟

به گزارش همشهری آنلاین، به دلیل عدم آگاهی بسیاری از مردم، برخی افراد با سوء استفاده از این مساله اقدام به دریافت پول از شهروندان می‌کنند. به طوری که در برخی شهرها، افراد وقتی به کافی‌نت مراجعه می‌کنند از آنها مبلغی را مطالبه و عنوان می‌شود که درصد اندکی سهم کافی‌نت و مابقی سهم اتاق اصناف برای صدور مجوز است. این در حالی است که قانون تاکید دارد که دریافت مجوز الکترونیکی یا همان شناسه یکتا رایگان است

برای گرفتن شناسه یکتا به آدرس www.g۴b.ir مراجعه و روی گزینه شناسه یکتا برای مجوزهای قدیمی کلیک کند. پس از آن در منوی جستجو، موضوع فعالیت صنفی‌تان را تایپ کرده و گزینه دریافت شناسه یکتا را فشار دهید. ۳ گزینه پیش روی شماست، اگر کسب و کارتان شخصی است وارد گزینه اشخاص حقیقی شده و از آدرس پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانیsso.my.gov.ir/login شماره موبایل را وارد کرده و رمز ورود را بزنید. در اینجا دیگر شما خودتان می‌توانید در چند ثانیه شناسه یکتا بگیرید. کاملا رایگان.

کد خبر 849412 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها شاخص کسب و کار اصناف دولت الکترونیک

دیگر خبرها

  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری
  • ۲۵ اردیبهشت، آخرین مهلت اصناف برای دریافت شناسه یکتا
  • فیلم| طلافروش‌ها با بستن مغازه نمی‌توانند پیگیر مطالباتشان باشند
  • چگونه برای کسب و کارمان شناسه یکتا رایگان بگیریم؟
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • لحظه دزدی ۷ میلیاردی از موبایل‌فروشی + واکنش صاحب مغازه
  • بازار طلای تهران در تعطیلی/ اعتصاب طلا فروشان در اعتراض به چیست؟