Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@03:21:54 GMT

آغاز عملیات امنیتی در الانبار علیه داعش

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۱۲۱۱۴

فارس نوشت: مرکز اطلاع‌رسانی نظامی عراق از آغاز عملیات امنیتی در استان الانبار و شهر الرمادی خبر داد.

مرکز اطلاع‌رسانی نظامی ارتش عراق امروز چهارشنبه اعلام کرد که عملیات امنیتی استان الانبار به دستور «حیدر العبادی» فرمانده نیروهای مسلح این کشور آغاز شد.
«یحیی رسول» سخنگوی مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق اعلام کرد که «عملیات تفتیش و حمله به هسته‌های خفته داعش در شهر الرمادی و اطراف آن به دستور العبادی و با نظارت و برنامه‌ریزی فرماندهی عملیات مشترک و هماهنگی بین فرماندهی عملیات الانبار و فرماندهی پلیس این استان، آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
سخنگوی مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق افزود: «این عملیات بر اساس سعی و تلاش اطلاعاتی منحصر به فرد صورت می‌گیرد.»
او گفت: در ابتدای عملیات، همزمان به ۶۹ هدف تروریست‌ها اعم از انبار مهمات، پایگاه‌ها و خندق‌ها حمله شده است و نیروهای عراقی موفق شدند، ۴۳ مظنون را بازداشت کنند.
یحیی رسول تصریح کرد: یگان مهندسی نظامی ارتش یمن در این عملیات، ۲۵ بمب را خنثی و یک انبار بزرگ مهمات حاوی ۱۰۰۰ بمب را کشف کردند.
هیات «الحشد الشعبی» عراق نیز شنبه گذشته از آغاز عملیات امنیتی «گسترده» برای تأمین امنیت صحرای غربی استان الانبار و پاکسازی آن از لوث وجود داعش خبر داده بود.
«احمد نصرالله» معاون فرمانده عملیات الحشد الشعبی در محور غرب الانبار روز شنبه گذشته گفته بود که یگان مشترک فرماندهی عملیات الحشد و لشکر۱۳ با همکاری سازمان اطلاعات نظامی، این عملیات را از منطقه «السرجه» واقع در صحرای غربی الانبار آغاز کرده تا به مناطق «ام تینه»، «مقالع ابراهیم» و«الخرجه» برسند.
مناطق مختلف عراق اکنون از لوث وجود داعش پاکسازی شدند، اما عناصر این گروه تروریستی تکفیری معمولا در مناطق دور دوست صحرایی الانبار به دلیل نبود امنیت لازم، حضوری پراکنده دارند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۲۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه عملیات گردشگر ترکیه‌ای علیه نظامی صهیونیست+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، منابع خبری رژیم صهیونیستی فیلم عملیات ضدصهیونیستی عصر امروز را که از سوی یک گردشگر ترکیه‌ای به اجرا درآمد منتشر کردند.

در این فیلم لحظه اجرای این عملیات و حمله گردشگر ترکیه‌ای به یک نظامی صهیونیست با سلاح سرد و شهادت این گردشگر ترکیه‌ای به ضرب چندین گلوله نظامیان صهیونیست به نمایش درآمده است.

گفتنی است عصر امروز منابع خبری از زخمی‌شدن یک نیروی پلیس رژیم صهیونیستی در اطراف باب الساهره (یکی از دروازه‌های مسجدالاقصی) در منطقه قدیمی قدس خبر دادند.

مجری این عملیات با استفاده از سلاح سرد این نظامی صهیونیست را مورد حمله قرار داده و پس از آن در تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

منابع عبری اعلام کردند که مجری این عملیات یک گردشگر ترکیه‌ای بوده که روز گذشته وارد قدس اشغالی شده است.

نظامیان صهیونیست پس از عملیات ضد صهیونیستی امروز شماری از جوانان فلسطینی در منطقه باب الساهره را مورد ضرب و شتم قرار داده و آن‌ها را بازداشت کردند.

کد خبر 6093572

دیگر خبرها

  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • تصمیم فرانسه برای کمک گرفتن از چین
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین پس از ورود به کاخ سفید
  • لحظه عملیات گردشگر ترکیه‌ای علیه نظامی صهیونیست+ فیلم
  • ببینید | تصاویر عجیب از طوفان شدید در استان الانبار عراق
  • جنگ فرهنگی آمریکا علیه عراق و منطقه
  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در مرکز غزه
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • دهم اردیبهشت، سالروز آغاز عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس
  • آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات نظامی علیه اسرائیل + فیلم