Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: در تسلیت اینستاگرامی نوه امام راحل (ره) برای درگذشت مرحوم بهرام شفیع، از نسبت فامیلی‌شان پرده برداری شد.

درگذشت ناگهانی مرحوم بهرام شفیع، مجری و گزارشگر ورزشی قدیمی سیما که عصر روز گذشته اتفاق افتاد هنوز هم بازتاب‌های گسترده‌ای در جامعه دارد و شاهد واکنش چهره‌های مطرح عرصه‌های مختلف به فوت ایشان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدحسن خمینی، نوه امام راحل (ره) با انتشار پستی در صفحه شخصی خود نسبت به درگذشت مرحوم بهرام شفیع واکنش نشان داد. در جایی از متن منتشر شده از رابطه فامیلی مرحوم شفیع با امام راحل (ره) هم برای اولین بار پرده برداری شد.

در این متن نوشته شده است: «پنج شنبه قبل بود که بعد از مدت ها مرحوم آقاى بهرام شفیع را در حرم امام دیدم. دیدار طولانى و شیرینى بود. ایشان پسر خاله پدرم بود و به همراه دو دایى خویش که دایى هاى مرحوم پدرم هم هستند ، تشریف آورده بودند. از سالهاى دهه شصت و برنامه ى ورزش Sport و مردم و قصه هاى مختلف سخن رفت. از فرزندش که معلوم بود به او مى نازد هم سخن مى گفت. قرار بود یک شنبه مطلبى را از من جویا شود که تلفن نزد. دیروز خبر تلخ درگذشتش را شنیدم. خدا ایشان را با اولیاء خود محشور گرداند و به خانواده محترم شان صبر و اجر عنایت فرماید.»خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این 5 مرد با روش تیرباران اعدام شدند!

دختر 17 ساله در دام شوم مسعود و دایی اش راهی برای فرار نداشت+ عکس

دستگیری دزدان طلافروشی بازار تهران + عکس

مرگ مشکوک گورخرها در مسیر انتقال به گرمسار

تصادف وحشتناک کودک دانش آموز جلوی چشم مادر + فیلم

حرکت خلاقانه در زدن ضربه ی پنالتی+ فیلم

حمله شوم مردان به باشگاه بدنسازی زنان / در تبریز رخ داد

وحید خزایی دستگیر می شود

نقشه زن موقت برای برج ساز مشهور تهرانی + عکس

بهروز از مرد قصاب فیلم و عکس های وحشتناک گرفت / او عاشق زن قصاب شده بود ! + تصاویر

دختر 21 ساله از پدربزرگش 2 قلو باردار شد + عکس

تجاوز پزشک سرشناس به خانم خبرنگار + عکس

سرنوشت تلخ عروس 12 ساله زاهدان / افشین نمی آمد و من عروس پدر شوهرم بودم!

مشکوکم ! / حضور هلند و دانمارک در مبارک‌آباد قم معقول نیست

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا بهروز از مرد قصاب فیلم و عکس های وحشتناک گرفت / او عاشق زن قصاب شده بود ! + تصاویر نقشه زن موقت برای برج ساز مشهور تهرانی / او مرا باردار کرد و ناپدید شد !+ عکس سرنوشت تلخ عروس 12 ساله زاهدان / افشین نمی آمد و من عروس پدر شوهرم بودم! حرکت خلاقانه در زدن ضربه ی پنالتی+ فیلم دختر 17 ساله در دام شوم مسعود و دایی اش راهی برای فرار نداشت+ عکس تصادف وحشتناک کودک دانش آموز جلوی چشم مادر + فیلم حمله شوم مردان به باشگاه بدنسازی زنان / در تبریز رخ داد تصادف در جاده شمال راز برادر نماینده زن شورای شهر تهران را برملا کرد لکه های پوستی را سه سوته نابود کنید پزشکان آماتور در تهران جراحی زیبایی می‌کنند! / آمار تکان دهنده دختر جودوکار ایران به خاطر حجاب از مبارزه محروم شد + عکس ازدواج مجدد با ترانه زندگی ام را سیاه کرد / من و او از دبیرستان عاشق هم بودیم! جنجالی شدن شرکت یک روحانی و مقام سیاسی در مجلس رقص دختران سفارت چین در افغانستان + عکس این 5 مرد با روش تیرباران اعدام شدند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه ورزش Sport امام خمینی امام راحل خانواده نسبت فامیلی تسلیت عکس فیلم پرونده تجاوز دختر قتل مرد مرگ جوان شوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۳۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در نشستی که امروز با حضور خانم افتخاری مشاور رییس کمیته امداد امام خمینی کشور برگزار شد هماهنگی و هم افزایی برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی از مهمترین اهداف این نشست بود.


استان یزد با فعالیت‌هایی چشمگیر در زمینه ۱۵ رشته قرآنی در گروه‌های مختلف سنی مدد جویان کمیته امداد طی سه سال گذشته جایگاه دوم کشوری را داشته است.

دیگر خبرها

  • سه راهکار طلایی برای انس کودکان قرن جدید با امام زمان (عج)
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس
  • عروس امام خمینی(ره) درگذشت
  • عروس امام خمینی درگذشت /معصومه حائری که بود؟
  • نهج‌البلاغه| راهکار اصلاح رابطه با خدا
  • رابطه بین دانش و صنعت تقویت شود
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از دیدار رهبر انقلاب با کارگران