Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ محمد وحدتی‌هلان نماینده مردم بستان‌آباد درباره انتخابات مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی گفت: روز سه‌شنبه، ۱۷ مهرماه انتخابات هیات رئیسه مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی با حضور اکثریت نمایندگان استان برگزار شد.

وی افزود: در این انتخابات بنده به عنوان رئیس مجمع انتخاب شده و خانم معصومه آقاپورعلیشاهی به عنوان نایب‌رئیس انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: چهار نفر از نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی مجلس شورای اسلامی به دلیل ماموریت کاری در این انتخابات حضور نداشتند.

برای ریاست مجع نمایندگان استان، علاوه بر محمد وحدتی نماینده بستان‌آباد، بیت‌الله عبداللهی نماینده اهر و هریس، محمد حسن‌نژاد نماینده مرند و جلفا، قلی الله‌قلی‌زاده نماینده کلیبر و هوراند داوطلب بودند.

بر اساس این گزارش در این جلسه، معصومه آقاپورعلیشاهی با ۱۵ رای به عنوان نایب رئیس مجمع، یوسف داوودی نماینده سراب سخنگوی مجمع و محمد حسن‌نژاد نماینده مرند و جلفا به عنوان دبیر مجمع انتخاب شدند.

زهرا ساعی، اسماعیل سعیدی، محمدحسین فرهنگی و احمد علیرضا‌بیگی نمایندگان تبریز به دلیل ماموریت اجلاس بین‌المجالس از غایبان در انتخابات بودند.

 

انتهای پیام/ش

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی انتخاب شد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۶۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: این نشست با حضور نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم و نمایندگان ادوار گذشته و همچنین شخصیت‌های سیاسی فعال در حوزه جبهه مقاومت مانند سخنگوی وزارت خارجه (به نیابت از وزیر امور خارجه کشور)، سفیر جنبش حماس در ایران، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی فلسطین و اعضای موسس مجمع برگزار شد.

میرتاج الدینی افزود: این مجمع بنا دارد با مشارکت و حضور نمایندگان مجالس کشورهای سراسر جهان به‌عنوان صدای ملت‌ها با تداوم راه پرافتخار شهید بین‌الملل سردار قاسم سلیمانی در راستای حمایت از مستضعفان جهان و دفاع از حقوق ملت‌ها، با ایجاد همبستگی و همکاری نمایندگان مجالس کشورها در مسیر دیپلماتیک، به حمایت از جبهه مقاومت بخصوص حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیست اشغالگر قدس بپردازد.

 

دیگر خبرها

  • موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • بررسی موانع و چالش‌های تامین مسکن نیروهای مسلح در آذربایجان شرقی
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)