Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار عبداللهی گفت: همکاران ما در معاونت بهداشت و درمان سپاه، ۱۰ بیمارستان صحرایی را در مناطق مرزی غربی کشور خودمان در شلمچه، چزابه و مهران و همچنین مسیر راهپیمائی اربعین از نجف تا کربلا برپا خواهند کرد. سردار احمد عبداللهی معاون بهداشت و درمان سپاه و رئیس ستاد اربعین اداره بهداشت و درمان سپاه و بسیج درباره اقدامات معاون بهداشت و درمان سپاه برای ارائه خدمات به زائران در مسیر راهپیمائی اربعین اباعبدالله الحسین (ع) گفت: معاونت بهداشت و درمان سپاه و بسیج امسال نیز همچون سال‌های گذشته، افتخار برپایی مراکز درمانی صحرایی و سیار در مسیر‌های تردد زائران اربعین حسینی در کشور عراق و در مسیر پیاده روی از نجف تا کربلا و همچنین در مرز‌های شلمچه، چزابه و مهران را خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: تیم‌های تخصصی و تمام تجهیزات و امکانات مورد نیاز، در بیمارستان‌های صحرایی و سیار سپاه در ایام اربعین پیش‌بینی شده است، و آماده ارائه خدمات به تمام زائران امام حسین (ع) هستیم.

سردار عبداللهی خاطرنشان کرد: همکاران ما در معاونت بهداشت و درمان سپاه، ۱۰ بیمارستان صحرایی را در مناطق مرزی غربی کشور خودمان در شلمچه، چزابه و مهران و همچنین مسیر راهپیمائی اربعین از نجف تا کربلا برپا خواهند کرد تا بتوانند همانند سال گذشته خدمات بهداشتی و درمانی مناسبی به زائران عزیز ارائه دهند.

معاون بهداشت و درمان سپاه در پایان گفت: پیش بینی شده است تا در صورت نیاز از اورژانس هوایی نیز برای ارائه بهتر و سریعتر خدمات به زائران استفاده شود. منبع: خبرگزاری مهر

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بیمارستان صحرایی اربعین بیمارستان سپاه خدمات سپاه در اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۷۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر پلمب شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی حسینی صبح امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: با تلاش و پیگیری کارشناسان واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان خرمشهر، یک مرکز غیر مجاز که در زمینه ارائه خدمات پوست، تزریق ژل و بوتاکس و مزوتراپی فعالیت می‌کرد به دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان، شناسایی و پلمب شد.

وی گفت: وسایل و تجهیزات در مرکز غیرمجاز یادشده پس از انجام مراحل قانونی و با دستور مقام قضائی و حضور نماینده اداره اماکن، کارشناسان بهداشت محیط و امور حقوقی، ضبط شده و به منظور صیانت از سلامت مردم، مباشران این مرکز به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6087396

دیگر خبرها

  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر پلمب شد