Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@21:53:25 GMT

600 کيلوگرم گوشت سفيد در نقده توليد شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۱۸۷۲۹

600 کيلوگرم گوشت سفيد در نقده توليد شد

خبرگزاري آريا - اروميه- ايرنا- مدير جهاد کشاورزي نقده گفت: از ابتداي سال جاري تاکنون 600 کيلوگرم گوشت سفيد در اين شهرستان توليد و روانه بازار شده است.

ناصر قره پاپاق روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: 78 واحد مرغداري گوشتي در شهرستان نقده فعاليت و سالانه يک ميليون و 200 کيلوگرم گوشت سفيد را توليد و روانه بازار مي کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به اينکه يک واحد مرغداري تخم گذار در نقده وجود دارد، ادامه داد: 120 تن تخم مرغ نيز در اين مدت توليد و روانه بازار شده که حدود 10 درصد بيشتر از مدت مشابه سال گذشته است.
وي اضافه کرد: اين واحد مرغداري سالانه حدود 240 تن تخم مرغ را توليد و روانه بازار مي کند و پيش بيني مي کنيم تا پايان سال جاري اين رقم تحقق يابد.
مديرجهاد کشاورزي نقده ادامه داد: 21 هزار قطعه مرغ تخم گذار و 11 هزار و 780 قطعه مرغ گوشتي در واحدهاي مرغداري نقده وجود دارد.
قره پاپاق افزود: چهار واحد دامي فعال، 2 واحد جمع آوري شير و 2 کارخانه توليد خوراک دام در اين شهرستان فعاليت دارد.
به گزارش ايرنا شهرستان 125 هزار نفري نقده با 95 روستاي تابعه در فاصله 80 کيلومتري جنوب شرقي شهر اروميه قرار دارد.
با توجه به وجود تعداد 712 واحد پرورش مرغ گوشتي در آذربايجان غربي، تعداد دوره‌هاي جوجه ريزي در طول سال افزايش يافته و به رونق اقتصادي در تمامي حلقه هاي صنعت طيور استان منجر شده است.
9918/2093
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۱۸۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار شهرستان نقده با اشاره به اینکه  تاریخ سیاسی شهرستان نقده هرگز فراموش شدنی نیست ، افزود : فراموش کردن آنها باعث خیانت به خون شهداست و ما وظیفه سنگین اشاعه این فرهنگ و انتقال آن به نسل های آتی را بر عهده داریم .

محمد نوبخت نیا افزود: مردم شهرستان در سال ۱۳۵۸ با دفاع از آرمانهای نظام  غیرت و مردانگی خود را نشان داده اند و امروز وظیفه ما سرکشی ودیدار با خانواده شهداست که باعث آرامش و رفع خستگی در طول یک هفته کاریست .

وی در ادامه گفت : مسیر شهدا بعد از ۴۵ سال از انقلاب هنوز ادامه دارد و مسئولین خودشان را مدیون شهدا می داند  و امروز در جنگ نرم در قالب های دیگر با آرمان شهدا بیعتی دیگر تازه می کنیم .

فرماندار نقده افزود: ما باید مواظب فضاهای موجود باشیم تا اشرار ضد انقلاب و بدخواهان نظام مجددا چشم طمع نداشته باشند .

 

شهید نجفعلی الماس زاده ۱۳۵۸/۱/۳۱بر اثر تیر مستقیم عناصر فریب خورده ضد انقلاب در  نقده به فیض شهادت رسید .

وی  یک شهروند عادی بود وبه شغل کارگری  اشتغال  داشت.

 

 

دیگر خبرها

  • تولید سوسیس و کالباس از گوشت ماهی
  • بیش از ۱۸۷ واحد صنعتی نیمه فعال و راکد به چرخه تولید بازگشتند
  • مرغداران وارد بازی مافیایی واردات مرغ نشوند
  • تجلیل ازاعضای شوراهای اسلامی شهرستان نقده
  • جوجه ریزی در واحد‌های پرورشی طیور فقط با اخذ مجوز بهداشتی از دامپزشکی امکانپذیراست
  • دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده
  • تولید 90 تن گوشت مرغ در عباس آباد
  • مافیای واردات مرغ در کمین نشسته‌ان
  • مافیای واردات مرغ در کمین نشسته‌اند
  • ۱۵ درصد گوشت قرمز خراسان رضوی توسط عشایر تولید می‌شود