Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@13:27:06 GMT

وحدت رمز پیروزی

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۲۰۵۸۴

به گزارش خبر گزاری صدا و سیمای مرکز گلستان؛ در نشست هم اندیشی احزاب ، تشکل ها و فعالان سیاسی راه های توسعه سیاسی و اقتصادی استان و ایجاد همدلی بین فعالان سیاسی استان مورد بررسی قرار گرفت.

این نشست بعد از تشکیل خانه احزاب دومین برنامه به منظور ایجاد همدلی و وحدت در بین فعالان سیاسی به حساب می آید.

نقش احزاب در توسعه استان، سعه صدر و تحمل مخالف، وحدت و همدلی در برابر توطعه های دشمنان، اهمیت به نهادهای مدنی به عنوان محور اتصال دولت و مردم و جایگاه مشورتی احزاب در تصمیم گیریهای کلان مهمترین نکاتی بود که فعالان سیاسی استان و نمایندگان احزاب به آن اشاره کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گلستان در این نشست یکی از عوامل توسعه و عبور از موانع را هم افزایی جریانهای سیاسی برشمرد و افزود: تحمل و سعه صدر جریانهای سیاسی یکی از نشانه های توسعه سیاسی است که به آن دست پیدا کرده ایم.

سید مناف هاشمی گفت: آغاز عملیات ساخت شهرک صنعتی میگو، بندر خشک اینچه برون، 8 شهرک گردشگری، نجات خلیج گرگان، راه آهن گرگان به مشهد، پتروشیمی گلستان، طرح گردشگری آشوراده و توسعه زهکشی اراضی کشاورزی، اقدامات است که در دستور کار قرار داده ایم و تکمیل و بهره برداری از آنها میتواند به عنوان تحولی در مسیر توسعه استان به حساب آید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نشست هم اندیشی خانه احزاب فعالان سیاسی وحدت توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۰۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مختومقلی فراغی از محورهای وحدت در گلستان است

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، «سیدعلی مهاجر» در جلسه کمیسیون اقوام، فرق و مذاهب که با محوریت مراسم بزرگداشت 291 امین سالروز تولد «مختومقلی فراغی» شاعر و عارف نامدار ایرانی ترکمن برگزار شد، اظهار کرد: مراسمات بزرگداشت این عارف و شاعر شهیر ایرانی باید با محوریت وحدت و تقریب برنامه‌ ریزی و به خوبی اجرا شود.
 
به گفته وی؛ بهره‌ گیری از آموزه‌های دینی در همگرایی اقوام اهمیت بسیاری دارد، از نظرات و دیدگاه‌های علما و روحانیون به ویژه اهل سنت در مراسمات استفاده و بهره‌ برداری شود.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان پرهیز از سلیقه ‌گرایی را ضروری دانست و گفت: با مدیریت و دوری از افراط و تفریط باید در راستای توسعه فرهنگ غنی اقوام ایرانی اسلامی گام برداشت.
 
وی افزود: لازم است در طراحی برنامه‌ ریزی مراسمات به آداب و رسوم برادران اهل سنت نیز توجه شود تا بستری برای سوءاستفاده معاندان و دشمنان برای ایجاد تفرقه قرار نگیرد.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • مختومقلی فراغی از محورهای وحدت در گلستان است
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن
  • برگزاری نشست هم اندیشی استاندار با فعالان محلات استان قزوین
  • مختومقلی فراغی از محور‌های وحدت در گلستان است
  • حمله افراد نقاب‌پوش به نشست ضدفاشیستی در سوئد
  • حمله افراد نقاب‌پوش به یک نشست سیاسی در سوئد
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • حمایت خانه احزاب استان گلستان از عملیات غرورآفرین «وعده صادق»
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم