Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛رشیدی در همایش شهرالکترونیک که با حضور شهرداران و روسای شوراهای غرب کشورو متخصصین حوزه های فناوری و اطلاعات برگزارشده بودبا اشاره به تواناییهای و دستاوردهای شهرداری خرم آباددر حوزه فناوری شهرالکترونیک ، اظهارکرد : با تلاشهای انجام شده خرم آباد هم اکنون یکی از شهرهای پیشرو در زمینه فناوری شهر الکترونیک است و ما روزبروز در حال توسعه این فناوری در مرکز استان لرستان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به مزایای ایجاد شهر الکترونیک ،افزود: اجرای طرح شهر الکترونیک زمینه ساز توزیع عادلانه خدمات رسانی در سطح شهر و ایجاد پل ارتباطی دوجانبه بین مدیریت شهری و شهروندان است.

رشیدی تصریح  کرد : تسریع در رفع معضلات شهری ، انتقال سریع خواسته ها و شکایات شهروندان به مدیریت شهری ، رفاه بیشتر شهروندان و کاهش مراجعات حضوری ، انجام امور اداری به صورت غیرحضوری ، نظارت بیشتر بر معابر و ساخت و سازها از طریق برداشتهای لیزری و سه بعدی، کاهش تخلفات، توانایی هرگونه آمارگیری به صورت آنلاین از عناصر گوناگون حوزه شهری از جمله تعدادمعابر  ، چهارراهها ، کوچه ها ،ساختمان ها ، تاسیسات شهری و حتی موارد کوچکتری چون تعداد تیرهای برق و  بسیاری خدمات دیگر از جمله مزایای شهر الکترونیک هستند.

به گفته شهردارخرم آباد فناوری شهر الکترونیک از طریق ارائه خدمات به دیگر ادارات و نهادها و بخش خصوصی می تواند منبع درآمد مناسبی برای شهرداری کم درآمد خرم آباد باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برق درآمد شهر الکترونیک شهرداری فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۶۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۱۲۶۰ کسب‌وکار دارای نماد اعتماد الکترونیک در کردستان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان گفت: تعداد کسب و کارهای دارای نماد اعتماد الکترونیک فعال در استان ۱۲۶۰ مورد بوده و تعداد استارتاپ‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات نیز ۱۱۳ مورد است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، آرام حیدری امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در نشست با فعالان حوزه ICT استان کردستان که با حضور معاون وزیر ارتباطات در شهر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: استان کردستان در شاخص فاوا (IDI) در رتبه بیست‌وپنجم کشور است که در زیر شاخص دسترسی رتبه ۱۵، در زیر شاخص استفاده رتبه ۲۹ و در زیر شاخص مهارت در رتبه ۲۸ کشوری قرار دارد.

وی افزود: پهنای باند ورودی استان کردستان ۵۷۰ گیگ بر ثانیه است که میزان استفاده دیتا در استان ۲۱۰ گیگ بر ثانیه است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان خاطرنشان کرد: تعداد کسب و کارهای دارای نماد اعتماد الکترونیک فعال در استان ۱۲۶۰ مورد بوده و تعداد استارتاپ‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات نیز ۱۱۳ مورد است.

حیدری یکی از مزیت‌های رقابتی کردستان را وجود شرکت‌های متعدد دانست و اضافه کرد: ۱۰۴ شرکت عضو نظام صنفی رایانه‌ای در کردستان وجود دارد که ۵۶ مورد آن فعال هستند.

وی گفت: تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان در سطح استان ۶۲ مورد است که ۱۶ مورد آن در حوزه فناوری اطلاعات فعال هستند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان افزود: طرح آموزشی «ایران دیجیتال» سال گذشته در تعدادی از استان‌های کشور کشور اجرایی شد و این طرح امسال نیز در استان کردستان اجرا خواهد شد.

کد خبر 747480

دیگر خبرها

  • اصفهان پرچم‌دار شهرسازی الکترونیک است
  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • استفاده از توانمندی‌ دانش‌بنیان‌ها برای رشد و توسعه مدیریت شهری اصفهان
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • وجود ۱۲۶۰ کسب‌وکار دارای نماد اعتماد الکترونیک در کردستان
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • برگزاری انتخابات دور دوم در ۸ حوزه کشور به صورت الکترونیک
  • آغاز اجرای طرح آزمایشی جمع‌آوری زباله از جلوی در منازل در تبریز