Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@20:48:27 GMT

برگزاری طرح قرآنی «رأفت» ویژه ولادت پیامبر در یزد

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۲۷۹۰۴

برگزاری طرح قرآنی «رأفت» ویژه ولادت پیامبر در یزد

خدیجه سلطانی، مدیر خانه قرآن یوسف زهرا (عج) استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد از برگزاری طرح حفظ جزء 30 قرآن کریم در راستای طرح بشارت 1452 توسط این خانه قرآن خبر داد و اظهار کرد: طرح رأفت به مناسبت میلاد پیامبر بزرگوار اسلام (ص) و با هدف جذب بیشتر نوجوانان و جوانان توسط این دارالقرآن برگزار می شود.
وی ادامه داد: با این طرح افراد در طی 40 روز، روزانه نیم صفحه از قرآن را به روش تثبیتی و جدید حفظ خواهند کرد و کلاس ها به مدت 6 هفته در روزهای یکشنبه عصر ساعت4 تا 5.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 مخصوص نوجوانان و دوشنبه ها صبح ساعت 8.5 تا 10 مخصوص بانوان برگزار خواهد شد.
سلطانی با اشاره به اینکه بعد از پایان دوره آزمون شفاهی گرفته می شود تصریح کرد: به افرادی که حد نصاب نمره آزمون را کسب کنند، از طرف سازمان تبلیغات اسلامی مدرک معتبر داده می شود و فقط هزینه آزمون و گواهینامه به مبلغ 10 هزار تومان از شرکت کنندگان دریافت می شود.
مدیر خانه قرآن یوسف زهرا (عج) استان یزد افزود: البته شرکت کنندگان می توانند در آزمون سراسری اداره ارشاد که اسفند ماه سال جاری برگزار می شود، شرکت نمایند.
وی با بیان اینکه تا کنون بیش از 50 نفر برای حضور در این طرح ثبت نام کرده اند گفت: افراد تا 23 مهرماه جاری فرصت دارند برای حضور در این طرح به دارالقرآن یوسف زهرا مراجعه یا با شماره 36272132 تماس حاصل فرمایند.
سلطانی تصریح کرد: هدف و نیّت ما از برگزاری این طرح به صورت رایگان، این بود که افراد با شیوه حفظ مؤسسه یوسف زهرا آشنا شوند و ان‌شاءالله برای حفظ اجزاء دیگر با مؤسسه ما همراه شوند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا ایکنا یزد یزد خدیجه سلطانی حفظ قرآن میلاد پیامبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۷۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه

حجت الاسلام ابوذر قوره جیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نوزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه برگزار شد.

وی افزود: در این دوره ۲۸۲ نفر در سه بخش ۱۰ جز ،۲۰ جز و حفظ قرآن کریم شرکت داشتند.

مسئول اداره قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: این دوره از آزمون‌ها در سه حوزه امتحانی شهرستان هرسین، جوانرود و کرمانشاه برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه آزمون اعطای مدرک تخصصی در چند سطح از جمله درجه یک، دو، سه، چهار و پنج برگزار شده خاطرنشان کرد: درجه یک معادل دکتری، درجه دو معادل فوق لیسانس، درجه سه معادل لیسانس، درجه چهار معادل فوق دیپلم و درجه پنج معادل دیپلم است.

مسئول اداره قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه حضور شرکت کنندگان در این دوره را خوب ارزیابی کرد و افزود: سال گذشته ۲۱۹ نفر در این آزمون حضور داشتند که این آمار در سال جاری به ۲۸۲ نفر رسید.

وی یادآور شد: در نوزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در کنار اساتید مطرح و شناخته شده حوزه قرآن، شرکت کنندگان در گروه‌های سنی مختلف همچون خردسالان نیز حضور داشتند.

کد خبر 6096195

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر
  • مرحله نهایی جشنواره قرآنی حیات در مشهد برگزار خواهد شد
  • جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن
  • غوغای «فرشته‌های کابلی» در «قصر دارالامان»
  • برگزاری طرح «هر روستا یک خانه قرآن» در ملایر
  • آیت‌الله رمضانی: اسلام گنج وجودی انسان را معرفی می‌کند / ویژگی‌های مسلمان واقعی براساس روایات اهل‌بیت(ع)
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه