Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیداحمد علم الهدی در خطبه های نمازجمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهارکرد: تصویب لوایح منع تامین تروریسم در مجلس خودتحریمی و راهی برای تسلط دشمن بر کشور است. 

وی افزود: گروه های مقاومت از جمله حزب الله لبنان، انصارالله یمن و نیروی قدس سپاه پاسداران طبق نظر آمریکایی ها در لیست سیاه قرار دارند و  تلاش می شود در شورای امنیت سازمان ملل این گروهها به عنوان تروریست معرفی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه مشهد گفت: با تایید نهایی مصوبه منع تامین مالی تروریسم در کشور، سپاه قدس که با تمام توان از کشور دفاع می کند و شهدای زیادی را نیز تقدیم انقلاب کرده دیگر امکان استفاده از سیستم مالی را ندارد. 

علم الهدی اظهارکرد: ما به عنوان ملت حسینی نباید راه و جاده تسلط به کشور را با تصویب لوایح مرتبط با منع تامین مالی تروریسم بازکنیم. 

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهارکرد: رهبر معظم انقلاب اجازه بررسی این لوایح را در مجلس دادند که به معنای موافقت با تصویب این لایحه نبود و ایشان چند وقت پیش در دیدار نمایندگان مجلس معاهده های جهانی را راهی برای تسلط ابرقدرت ها بر کشورهای دیگر اعلام کرده بودند. 

وی تاکید کرد: مبنای سخنان رهبری این است که نباید به این کنوانسیون می پیوستیم که بسیاری از نمایندگان مجلس به این موضوع توجه نکردند. 

علم الهدی تصریح کرد: وزیرخارجه به عنوان کارشناس ترین فرد در جلسه علنی مجلس اعلام کرد تصویب این لایحه مشکلات را حل نمی کند و تنها بهانه را از آمریکا می گیرد. 

امام جمعه مشهد اظهارکرد: ۴۰ سال است آمریکا با بهانه و یا بدون بهانه جنایت های زیادی علیه ملت ایران داشته که نمونه آن حمله به هواپیمای مسافربری ایران بود. 

وی خاطرنشان کرد: تصویب این لوایح در مجلس که توسط مراجع تقلید تحریم شده بود در واقع بدعت و مسلط کردن دشمن بر کشور است. 

علم الهدی تاکید کرد: مسئولان باید بدانند مدیون خون شهدا هستند و خداوند نیز از خیانت به خون شهدا نخواهد گذشت. 

کد خبر 4427845

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله علم الهدی خطبه های نماز جمعه مشهد اربعین ۹۷ خبرگزاری مهر کرمانشاه اربعین حسینی گرگان مشهد بوشهر شیراز اربعین 97 شهرکرد خرم آباد یاسوج سنندج بیرجند مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۸۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیرو‌های روسی در آستانه تسلط بر شهر راهبردی «چاسوف یار» هستند

یک مقام اطلاعاتی اوکراینی از سقوط قریب الوقوع یک شهر راهبردی به دست ارتش روسیه خبر داد که اوضاع جبهه‌ها را به نفع روس‌ها تغییر خواهد داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روسیاالیوم، وادیم اسکپتسکی معاون رئیس کل اطلاعات وزارت دفاع اوکراین از سقوط قریب الوقوع شهر راهبردی این کشور به دست روس‌ها خبر داد.

وی افزود: سقوط شهر راهبردی جاسوف یار به دست نیرو‌های ارتش روسیه حتمی است.

این مقام اوکراینی با اشاره به تنگایی که نیرو‌های این کشور در ارتفاعات شهر چاسوف یار با آن دست و پنجه نرم می‌کنند از سقوط این شهر مشابه شهر آودیواکا در آینده نزدیک خبر داد.

وی به اهمیت راهبردی این شهر برای نیرو‌های اوکراینی اشاره کرد و گفت: تسلط روس‌ها بر این شهر راه برای تسلط آن‌ها بر شهر‌های بزرگ در دونتسک هموار خواهد کرد.

این درحالی است که پیش از این الکساندر سیرسکی فرمانده ارتش اوکراین از اوضاع سخت نیرو‌های این کشور در خطوط نبرد خبر داده بود.

سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه هفته گذشته اعلام کرده بود که نیرو‌های روسی در حال حاضر ابتکار عمل را در جبهه‌ها در دست دارند.

طی روز‌های گذشته روس‌ها بر بردیچی، بوگدانوفکا، نوومیخلوفکا، سیمینوفکا و پرفومایسکو مسلط شده اند.

دیگر خبرها

  • نیرو‌های روسی در آستانه تسلط بر شهر راهبردی «چاسوف یار» هستند
  • اولویت مجلس آتی تعیین تکلیف لایحه عفاف و حجاب باشد
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا: این اعتراضات دانشجویی نیست، تروریسم است
  • زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های
  • حل نشدن مشکل نرخ تامین مالی برای فعال‌سازی بنگاه‌ها مانع از تحقق جهش تولید است
  • اتهام مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • عنوان اتهامی مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • شهید مطهری صدای بلند عقلانیت انقلاب اسلامی بود
  • رئیسی: دشمن حتماً در عرصه اقتصادی ناکام خواهد ماند / باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر انجام شود
  • رئیسی: دشمن حتماً در عرصه اقتصادی ناکام خواهند ماند / باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر انجام شود