Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نمازجمعه امروز بندر دیر با تسلیت فرا رسیدن ماه صفر اظهار داشت:پیاده روی اربعین نماد حیات شهید و جاودانگی است.

وی با بیان اینکه زائران حسینی در طرح نائب الشهید شرکت کنند، افزود: حرکت حماسی پیاده روی اربعین را ارج بگذاریم و بزرگ بشماریم که نماد عزت و قدرت شیعه و وحدت و یکپارچگی جهان اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسائل اقتصادی حل شوند

امام جمعه بندر دیر با بیان اینکه امروز یکی از دغدغه های جدی مردم مسائل  اقتصادی  است، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری از یک سو به سران سه قوه اختیارات کامل در راستای رفع مشکلات اقتصادی مردم داده‌اند و از سویی همه دستگاه‌ها و نهادها  و جناح‌های سیاسی را برای حل این مسائل به یاری رساندن به دولتمردان فرا خوانده اند.

وی افزود: دولت در راستای حل مشکلات مردم باید تصمیم جدی و عملیاتی بگیرد واز ظرفیت نخبگان و اقتصاد دانان دلسوز که به میدان آمده اند استفاده کند.

حسینی با تأکید بر لزوم برخورد خردمندانه با تحریم‌ها در راستای حل مسائل اقتصادی و ناامید کردن دشمن از اثر گذاری تحریم ها عنوان کرد: وظیفه دینی واخلاقی مسئولان است که نسبت به برطرف کردن مشکلات مردم اهتمام داشته باشند تا دشمنان خارجی و سست عنصران داخلی که بدنبال ایجاد یاس وناامیدی در کشور  و عملیاتی کردن وابستگی به آمریکا هستند راه به جایی نبرند.

وی ادامه داد: دلخوشی‌های رئیس جمهور آمریکا برای براندازی این نظام بواسطه عدم درک صحیح از انقلاب اسلامی و نشناختن روحیه معنوی و انقلابی مردم ماست.

دشمن دنبال القای ناامیدی است

خطیب جمعه دیر  با بیان اینکه دشمن به دنبال القاء ناامیدی در جامعه است،افزود: کسانی که طبق میل دشمن، وابستگی و پناه بردن به آمریکا را تبلیغ می کنند خیانت کار هستند.

وی گفت: در مقابل جنگ روانی و رسانه‌ای دشمن باید بصیرت داشته باشیم و با اتکا به ظرفیت‌ها و پتانسیل های داخلی بار دیگر به آنها سیلی خواهیم زد.

حسینی بیان کرد: عده ای با این عنوان که باید بهانه را از دشمن بگیریم بدنبال امتیاز دادن به دشمنان هستند که مردم باید بیدار باشند.

وی در رابطه با تصویب لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم در مجلس شورای اسلامی یاد آور شد: رفتار موافقین و مخالفین این لایحه در شأن جمهوری اسلامی نبود  و بجای اتهام زنی به یکدیگر باید منطقی صحبت می کردند.

امام جمعه بندر دیر اظهار کرد: برخلاف موافقین این لایحه که می گویند دستاوردهای زیادی دارد، وزیر امور خارجه صریحا گفتند که قول حل مشکلات را نمی دهیم و تنها بهانه‌ای از دشمن گرفته می‌شود.

بهانه های آمریکا تمامی ندارد

وی افزود: بهانه های آمریکا تمامی ندارد و باید با اقتدار، قدرت و قاطعیت در برابر  این زیاده خواهی بایستیم.

حسینی با گرامیداشت یاد شهید نادر مهدوی و روز نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: امروز نیروهای مسلح ما بویژه نیروی دریایی  سپاه در خلیج فارس از اقتدار کامل برخوردار است تا جایی که آمریکا ناو هایش را از خلیج فارس بیرون کرده است.

خطیب جمعه دیر درباره هفته پیوند اولیاء ومربیان عنوان کرد: والدین بیشتر با مدرسه و آموزش و پرورش در ارتباط باشند تا روند تعلیم وتربیت فرزندانشان بهتر دنبال شود.

وی با تبریک هفته تربیت بدنی و افتخارات اخیر ورزشکاران و گرامیداشت یاد بهرام شفیع مجری پیشکسوت صدا و سیما بیان کرد: بیماری های قلبی و عروقی بواسطه کم تحرکی است که باید ورزش همگانی در جامعه به یک فرهنگ تبدیل شود.

کد خبر 4427963

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر حجت الاسلام سید علی حسینی شهرستان دیر اربعین ۹۷ خبرگزاری مهر کرمانشاه اربعین حسینی گرگان مشهد بوشهر شیراز اربعین 97 شهرکرد خرم آباد یاسوج سنندج خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۹۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: والیبال ایران باید از جایگاه جهانی خود دفاع کند

معاون امور مجلس رئیس جمهوری گفت، والیبال ایران باید از جایگاه جهانی خود دفاع و دل مردم را شاد کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمحمد حسینی امروز (سه‌شنبه - 18 اردیبهشت) در حاشیه تمرین تیم ملی والیبال اظهار داشت: دولت نگاه ویژه‌ای دارد و در جلسات همیشگی دولت، مباحث ورزشی مطرح می‌شود که دستاوردها و برنامه‌های ورزشی طی یک گزارش به اطلاع همه می‌رسد. در گذشته این‌چنین نبود و با وجود اخبار ورزشی، دلیلی برای بررسی در جلسات دولت وجود نداشت. امروز هم به جمع والیبالیست‌ها آمدیم تا سلام گرم رئیس جمهوری و اعضای دولت را برسانیم و برای شما آرزوی موفقیت کنیم.

پاداش میلیاردی ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به المپیک

 

وی ادامه داد: از آن‌جایی که همه نگاه‌ها به شماست، باید با عزم و اراده بیشتری کار کرد. طبق فرمایشات امام صادق (ع) اگر نیت و اراده ضعیف نشود، بدن نیز ضعیف نخواهد شد. به عملکرد شما امیدواریم و حتماً موفق خواهید بود. تحولات بزرگی در والیبال انجام شد که امروز در دنیا حرفی برای گفتن داریم و دولت هم نگاه مثبتی به مسائل ورزشی دارد و همیشه دنبال گسترش ورزش قهرمانی و همگانی است. باید همه ورزش‌ها را با توجه به استعدادها و توانایی‌هایی که داریم در نظر بگیریم و چیزی را از قلم نیندازیم. نمایندگان مجلس نیز به دنبال مسائل ورزشی هستند و در حوزه‌های خودشان ورزش را گسترش می‌دهند.

معاون امور مجلس رئیس جمهوری با اشاره به مسیر پیشِ روی تیم ملی والیبال گفت: امیدواریم تیم والیبال ایران نیز بتواند سهمیه المپیک را کسب کند. این هفته‌های آخر خیلی سخت خواهد بود، ولی باید هر طور که هست از جایگاه جهانی خودمان دفاع و دل مردم ایران شاد کنیم.

حسینی با تأکید بر تفاوت بودجه رشته‌های ورزشی خاطر نشان کرد: باید نگاه عادلانه‌ای در بودجه رشته‌های ورزشی داشته باشیم، مخصوصاً رشته‌های تیمی مثل والیبال که جایگاه بسیار خوبی در عرصه بین‌المللی دارند. سعی می‌کنم با رئیس جمهور و مسئولان مربوطه صحبت کنم تا دغدغه ورزشکاران را در بحث مالی از بین ببریم و آنها تنها به ورزش حرفه‌ای خودشان فکر کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حسینی: والیبال ایران باید از جایگاه جهانی خود دفاع کند
  • حسینی: مجلس نظام ارزی را بازبینی می‌کند
  • ورود بانوان به ورزشگاه تصمیم نظام بوده است
  • مدل جدید اعتبارسنجی بانکی امسال عملیاتی می‌شود
  • کالابرگ فجرانه سوم تا ۲۱ اردیبهشت ادامه دارد
  • حسینی: اقدامات دولت سیزدهم تعامل با کشورهای جهان را فراهم کرده است
  • رفع مشکلات «ماماها» نیازمند توجه مسوولان/جذب ۱۰۰ ماما در کردستان
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است