Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با هفته نیروی انتظامی 786 نفر از اهالی روستاهای مرزی گنبدکاووس ویزیت رایگان شدند و تعداد ۲۳۰ جلد کتاب داستانی با مضامین قصه شعر و رنگ آمیزی در بین جامعه هدف دبستان غیر دولتی سما آزادشهر و دبستان مرزی دانش روستای داشلی برون توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قابوس نامه، فرمانده هنگ مرزی اترک با عنوان این مطلب که ویزیت رایگان در قالب طرح مردم یاری اجرا شد افزود: در این طرح که با همکاری نیروهای مسلح مرزبانی، انتظامی، ارتش و سپاه، سه تیم از جمعیت هلال احمر وکمیته امداد و بهزیستی گنبد انجام شد؛ به150 نفر خدمات مشاوره رایگان  و 80  نفر تزریقات ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توزیع رایگان 500 بسته اقلام بهداشتی، 35 بسته حمایتی و 50 میلیون ریال دارو از دیگر فعالیت های اجرا شده در طرح مردم یاری عنوان کرد.

سرهنگ محمدرضا سراوانی همچنین با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی در سطح مدارس اذعان کرد: توزیع ۱۷۰ جلد کتاب داستان در دبستان غیر دولتی ره توشه شهرستان گنبد و ماکت های مرزبانی و همچنین توزیع 230 جلد کتاب داستان در مدارس مناطق مرزی و مدرسه سما آزادشهر، پخش انیمیشن سیاساکتی، نماهنگ مرز یعنی چه و آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی و مباحث مرزی توسط کارشناسان در مدارس مرزی را از جمله برنامه های فرهنگی اجرا شده در هفته نیروی انتظامی عنوان کرد.

فرمانده هنگ مرزی ویزیت رایگان دام در مناطق مرزی ، اجرای مسابقات ورزشی ، دیدار با سه خانواده شهدای انتظامی و مرزبانی را نیز از دیگر برنامه های اجرا شده از سوی مرزبای در هفته یروی انتظامی برشمرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۹۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد

سرهنگ مرتضی هادیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه متصدی یک واحد صنفی در یکی از محلات شهرستان فلاورجان در خصوص فروش غیرمجاز داروهای ترک اعتیاد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی کلانتری ۱۳ با اقدامات میدانی خود از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به این واحد صنفی اعزام و در بازرسی از محل موفق به کشف مقادیری شربت و هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص‌های ترک اعتیاد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6091004

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • ضرورت برگزاری امتحانات نهایی در محیطی مناسب و آرام
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • پیشنهادی برای تداوم اجرای طرح شیر مدارس
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجرا ست