Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@14:36:03 GMT

بازداشت اعضای ارشد داعش درترکیه

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۲۹۶۷۱

هفت تبعه خارجی عضو گروه داعش توسط ماموران مبارزه با ترور شهر کایسری ترکیه دستگیر شده اند که گفته می شود این افراد از اعضای رده بالای این گروه تروریستی هستند. ناطقان: رسانه های ترک اعلام کردند که هفت تبعه خارجی عضو گروه داعش توسط ماموران مبارزه با ترور شهر کایسری ترکیه دستگیر شده اند که دو نفر از آنها شهروند روسیه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ماموران مبارزه با ترور ترکیه با همکاری ماموران اطلاعاتی در عملیاتی محرمانه، اعضای گروه هفت نفره موسوم به کمیته لجستیک و مهاجرت گروه داعش در ترکیه را در شهر کایسری دستگیر کردند.
بر اساس اخبار دریافتی از منابع امنیتی در میان دستگیر شدگان فردی به نام ابوجعفر وجود دارد که مسئول این کمیته گروه داعش است و سایر افراد شامل دو تبعه روسیه به نام های رشید انیکیف و النا راخمانوا، سه تبعه سوری و یک تبعه مصری هستند.
رسانه های ترکیه اعلام کردند که روز گذشته سفارت روسیه در ترکیه نیز خبر حضور دو شهروند روسی را در میان دستگیر شدگان تایید کرده است.
منبع: مهر برچسب ها: داعش ، ترکیه ، گروه تروریستی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: داعش ترکیه گروه تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۹۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت بیش از یک هزار پناهجوی غیر قانونی در ترکیه

منابع خبری گزارش داده اند یک هزار و ۹۶ مهاجر غیرقانونی که شمار زیادی از آنان شهروندان افغانستان و پاکستان هستند، طی یک ماه از ولایت ادیرنه در شمال‌غرب ترکیه بازداشت شده‌اند.

به گفته این منابع این پناهجویان اکنون در بازداشت و در انتظار انتقال به کشور متبوعشان می باشند.

در ماه‌های اخیر شمار زیادی از افغان‌ها از کشورهای مختلف اخراج و به کشور برگشت داده شده‌اند.

چندی پیش هاکان فیدان، وزیر امور خارجه ترکیه گفت که هیچ قولی مبنی بر اعطای ویزه و اجازه اقامت به مهاجران افغانستانی داده نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • بازداشت ۴ کنکوری متخلف
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • بازداشت بیش از یک هزار پناهجوی غیر قانونی در ترکیه
  • دستگیری یک تبعه رژیم صهیونیستی در مالزی که قصد انجام عملیات تروریستی داشت
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • مقام ارشد ارتش روسیه بازداشت شد
  • کشف تعداد ۶۱ کندوی زنبورعسل در راز و جرگلان