Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@00:32:18 GMT

اردوی فوتوالی مشترک مراغه و زنجان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۲۹۹۵۸

اردوی فوتوالی مشترک مراغه و زنجان آغاز شد

مراغه - ایرنا - رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی مراغه از آغاز اردوی مشترک تیم فوتوالی عبدی با تیم زنجان به میزبانی مراغه خبرداد.

ابراهیم محمدی روز جمعه در حاشیه برپایی این اردوی مشترک در گفت و گو با ایرنا افزود: این اردو با هدف آماده سازی تیم مراغه برای حضور در رقابت های کشوری به مدت دو روز جریان خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در این اردو، تیم فوتوالی بزرگسالان زنجان با 4 بازیکن و تیم مراغه با 5 بازیکن به تمرینات مشترک خواهند پرداخت.
وی گفت: دو تیم عبدی مراغه و زنجان برای حضور و شرکت در مسابقات کشوری کاپ آزاد یزد که آبان ماه امسال برگزار خواهد شد خود را آماده می کنند.
محمدی اضافه کرد: حضور تیم قدرتمند زنجان به عنوان یکی از قطب های ورزش فوتوالی در مراغه و برگزاری اردوی مشترک با این تیم می تواند برای بازیکنان این شهرستان موثر واقع شود.
وی افزود: امین عباسی، علی اصغری و مسعود مفتشی عضو باشگاه عبدی مراغه، مهرماه امسال با شرکت در نخستین دوره کلاس مربیگری فوتوالی مردان کشور در زنجان موفق به اخذ مدرک مربیگری این رشته نیز شدند.
محمدی افزود: رشته فوتوالی به عنوان یکی از رشته های نوپای ورزش های ساحلی و بومی محلی، از پنج سال پیش در شهرستان مراغه و با همت باشگاه فرهنگی ورزشی عبدی مراغه فعال شده است.
وی اضافه کرد: در طول این مدت تیم فوتوالی عبدی مراغه به عنوان نماینده آذربایجان شرقی در رقابت و مسابقات مختلف قهرمانی کشور شرکت کرده است.
وی ادامه داد: توجه به ورزشکاران نوپا، استعدادیابی و معرفی هر چه بیبشتر این رشته ورزشی از مهمترین اهداف این هیات در شهرستان است.
فوتوالی ورزشی است که قوانین آن مثل والیبال ساحلی بوده ولی مثل فوتبال با پا بازی می شود و بازیکنان باید با پاهای برهنه روی ماسه های روان قدرت خود را به نمایش بگذارند.
ارتفاع تور در زمین فوتوالی به 2 متر و 20 سانتیمتر می رسد.
یکی از مهمترین قوانین فوتوالی این است که توپ باید حداکثر با سه ضربه وارد زمین تیم مقابل شود در واقع وقتی توپ وارد زمین می شود هر فرد اجازه این را دارد که تنها یک بار به توپ ضربه بزند در قانون جهانی، بازیکنان با یک ضرب هم می توانند توپ را به زمین حریف هدایت کنند.
6 هزار و 200 ورزشکار سازمان یافته در قالب 88 هیات ورزشی در شهرستان مراغه فعالیت می کنند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتوالي اردوي مشترك مراغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۲۹۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۶۱ پرونده تخلفات اصناف در شاهرود تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، امیر بشیری بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی اداره صنعت معدن و تجارت شاهرود با اشاره به بازرسی از پنج هزار و ۲۵۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی در سال ۱۴۰۲ بیان کرد: بر این اساس ۹۶۱ پرونده به ارزش ۱۶۰ میلیارد ریال برای متخلفان این بازرسی‌ها تشکیل شد.

وی با بیان اینکه گرانفروشی، کم‌فروشی، تقلب، درج نکردن قیمت، صادر نکردن فاکتور فروش، کالای قاچاق و تاریخ مصرف گذشته از جمله تخلفات اصناف بود افزود: ۴۲۰ مورد شکایت مردمی از اصناف در سامانه یا به صورت حضوری طی سال گذشته ثبت و رسیدگی شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شاهرود در ادامه به ۳۹۵ گشت مشترک با بخش‌های نظارتی دیگر دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و گفت: کارشناسان نظارتی دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی، اتاق اصناف، دامپزشکی، تعزیرات حکومتی، استاندارد و تحقیقات صنعتی، جهاد کشاورزی، شرکت نفت و همچنین دادگستری در این گشت‌های مشترک حضور داشتند.

بشری با بیان اینکه در حوزه قاچاق کالا طی سال قبل ۴۵۰ مورد بازرسی از اصناف در شهرستان شاهرود صورت گرفت، تاکید کرد: این بازرسی‌ها و گشت‌های مشترک به تشکیل ۶۴ پرونده تخلف به انجامیده است.

وی از عزم جدی برای مبارزه با قاچاق کالا و عرضه کالاهای قاچاق و خارج از مبدا در بین اصناف شهرستان شاهرود اشاره کرد و گفت: میزان کشف تخلفات در حوزه قاچاق کالا اصناف شهرستان شاهرود طی سال گذشته به بیش از ۹۰۵ میلیون ریال می‌رسد.

کد خبر 6100841

دیگر خبرها

  • ۹۶۱ پرونده تخلفات اصناف در شاهرود تشکیل شد
  • آغاز اردوی راهیان نور بسیج دانشجویی در کرمانشاه
  • آغاز ثبت‌نام بیش از ‌۱۹ هزار کلاس اولی‌ در زنجان
  • فردا؛ آغاز اردوی تیم‌های ملی کاراته بانوان
  • برپایی اردوی تیم ملی تکواندو در کرج
  • استقبال دانشگاه آزاد از ایده‌های نو در حوزه کشاورزی، دامی و شیلات
  • حضور نماینده المپیکی آذربایجان‌غربی در اردوی تیم ملی روئینگ
  • خاندوزی : فصل جدیدی از توسعه اقتصادی ایران و عراق آغاز شد
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان