Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@03:15:13 GMT

سیامند رحمان: توانایی شکستن رکورد جهانی را داشتم

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۳۰۸۹۴

سیامند رحمان: توانایی شکستن رکورد جهانی را داشتم

جاکارتا - ایرنا - قوی ترین مرد بازی های پاراآسیایی 2018 اندونزی گفت : توانایی شکستن رکورد جهان را در جریان این دوره از بازی های آسیایی داشته اما به صلاحدید مربیانش این کار را نکرده است

به گزارش روز جمعه خبرنگار اعزامی ایرنا از جاکارتا ، سیامند رحمان بعد از کسب مدال طلای دسته فوق سنگین رقابت های پاراوزنه برداری با ابراز خرسندی از کسب مدال طلا و شکستن رکورد بازی های آسیایی ، افزود: تمام تمرکزم را روی موفقیت در پارالمپیک 2020 توکیو است و امیدوارم آنجا بتوانم یک رکورد تاریخی و ماندگار ثبت کنم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قوی ترین پاراوزنه بردار بازی های پاراآسیایی جاکارتا در خصوص مخالفت مربیانش با زدن وزنه بالاتر و شکستن رکورد جهانی گفت: همیشه به خواست و تصمیمات کادر فنی احترام گذاشته ام و شاید اصلا ضرورتی برای شکستن این رکورد در جاکارتا وجود نداشت .
وی ادامه داد: خیلی اماده تر از پارالمپیک 2016 ریو هستم اما کادر فنی صلاح ندید وزنه بیشتری بزنم و من مطابق تصمیم آنان رفتار می کنم .
رحمان در خصوص اینکه در حال حاضر می تواند چه وزنه ای را بزند، با خنده گفت: این محرمانه است اما توانایی ثبت رکورد بالاتری از پارالمپیک ریو را دارم.
سومین دوره بازی های پاراآسیایی جاکارتا 26 مهرماه به کار خود پایان خواهد داد.
کاروان ورزشی ایران در پاراآسیایی جاکارتا تااین لحظه 135 مدال کسب کرده است که 31 مدال آن را امروز در رشته های شنا ، پاراوزنه برداری ، پارادوومیدانی ، گلبال ، دوچرخه سواری و شطرنج کسب کرده است.
**1828 **2052

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش پارا 2018 پارا وزنه برداري سيامند رحمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۰۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دونده ایران در تور جهانی امارات

علی امیریان در تور برنزی جهانی امارات به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.  

به گزارش ایسنا، مسابقات دوومیدانی سطح برنزی جهانی به میزبانی امارات در حال برگزاری است و نماینده‌های ایران نیز به رقابت با حریفان خود می‌پردازند.

علی امیریان دونده ایران در ماده ۸۰۰ متر موفق شد، زودتر از سایر دونده‌ها از خط پایان عبور کند و  مدال طلا را به دست بیاورد.

امیریان با ثبت زمان ۱:۴۷.۷۴ دقیقه ضمن ارتقا رکورد شخصی خود، عنوان قهرمانی رقابت‌ها را به دست آورد و به مدال طلا رسید.  

پیش از این حمیده اسماعیل‌نژاد هم در دوی ۱۰۰ متر زنان به مدال برنز دست پیدا کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شکست‌ناپذیران؛ بایرلورکوزن و ژابی آلونسو در آستانه شکستن رکوردی 59 ساله
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم
  • پیغام شهاب زاهدی از ژاپن برای یک نفر: عیسی گل بزن!
  • ساکت الهامی و یک انگیزه مهم برای شکستن رکورد پرسپولیس
  • اختصاصی - شهاب زاهدی منتقدانش را کنفت می‌کند!
  • شناگر کردستانییک یک رکورد ملی به نام خود ثبت کرد
  • تلاشم شکستن رکورد دنیا در فری استایل است
  • قهرمانی دونده ایران در تور جهانی امارات
  • شکست‌ناپذیری در ۴۷ بازی متوالی؛ خیز لورکوزن برای شکستن رکورد تاریخی بنفیکا