Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به ارزش و اهمیت جهاد در دین اسلام گفت: حزب الله لبنان دارای جایگاه بسیار بالایی در منطقه است و سربازان آن دارای روحیه شجاعت و غیرت هستند. ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷ استانها قم نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله نوری همدانی عصر امروز در دیدار شهرداران منطقه جنوب لبنان اظهار داشت: در دین اسلام موضوع جهاد بسیار مهم است و قدرت و موفقیت و پیروزی مسلمانان به وسیله جهاد محقق می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از کتاب‌های مهم شیعیان "وسایل الشیعه" است که توسط یکی از علمای اهل لبنان نوشته شده و در این کتاب 35 هزار حدیث در زمینه احکام فقهی آمده است، یکی از موضوعات این کتاب جهاد است و در ابتدای این کتاب با سند معتبر حدیثی درباره جهاد به نقل از شیخ طوسی و صدوق و کلینی از پیامبر (ص) آمده است.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به ارزش و اهمیت جهاد در دین اسلام بیان کرد: موفقیت و پیشرفت و تعالی مسلمانان در سایه جهاد است و هیچ گاه نباید جهاد را فراموش کرد و قرآن کریم به اهمیت جهاد تاکید کرده است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه تصریح کرد: قرآن کریم تاکید کرده است که مسلمانان باید همواره آماده جهاد باشند وابتدا از نظر فکری و فرهنگی و سپس از نظر روحی و اقتصادی خود را آماده کنند.

مرجع تقلید شیعیان گفت: پس از آمادگی‌های فکری و فرهنگی در زمینه جهاد و بالا بردن ایمان و روحیه، افرادی که از نظر اسلام فقیه هستند باید پیشگام جهادباشند و افرادی که شجاعت دارند باید در زمینه جهاد در صف نخست گام بردارند.

وی با بیان اینکه غیر جهاد راهی برای موفقیت وجود ندارد، افزود: حزب الله لبنان دارای جایگاه بسیار بالایی در منطقه است و دارای روحیه و شجاعت و غیرت هستند و در برابر صهیونیست‌ها مقاومت کردند.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به رشد وپیشرفت انقلاب اسلامی در منطقه خاطرنشان کرد: اگر حزب الله لبنان در منطقه نبود و شهدای کشورمان نبودند مقاومت اسلامی نمی‌توانست به پیروزی دست یابد.

انتهای پیام/ ع

R7854/P1494/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۱۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی گیر آمریکایی: بسیاری از دانشجویان آمریکایی به اسلام گرویدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، یک کشتی گیر آمریکایی در اظهاراتی ضمن تمجید از دین مبین اسلام و پیروان آن تاکید کرد که محبت و مهربانی مسلمانان در آمریکا، توجه بسیاری از مردم را به سوی آنها جلب کرده است.

وی در این باره گفت: من در زندگی خود با بسیاری از مسلمانان ارتباط داشته ام، تقریباً همه آنها برخورد خوبی با من داشته اند و به ویژه کسانی که در ورزش کشتی با آنها تعامل داشته ام، بسیار انسان‌های منضبط و متمرکزی بوده اند، این مسأله‌ای است که احترام من را به عنوان یک کشتی گیر بر می‌انگیزد.

وی افزود: من برخی از مبارزان نظیر «حبیب نورماگمدوف» را که اتفاقاً مسلمان هستند، می‌پسندم. در این روزها شاهد هستم بسیاری از آمریکایی‌های سفیدپوست، مبارزان مسلمان در شب مسابقات مورد تشویق قرار می‌دهند.

وی تاکید کرد: در جریان این رخدادها به دلیل خوبی مسلمانان بسیاری از مردم جذب مساله فلسطین شدند، اخیراً نیز شماری از دانشجویان در جریان اعتراضات ضد جنگ غزه، به اسلام گرویدند. درود بر همه مسلمانان!

کد خبر 6098458 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • عرضه «روایت تولید» در نمایشگاه کتاب تهران
  • کتاب میریام؛ خاطرات سیده رباب صدر منتشر شد
  • کشتی گیر آمریکایی: بسیاری از دانشجویان آمریکایی به اسلام گرویدند
  • دنیای اسلام در تصمیم‌گیری مشترک، خلاء بزرگ دارد | حج امسال به صورت ویژه حج برائت است | جمهوری اسلامی منتظر دیگران نمی‌ماند
  • آیت‌اللّه نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • زائری از پرو
  • آیت‌اللّه العظمی نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است/ اسلام «زن‌» را بعنوان اینکه مانند مرد یک انسان کامل است و شایستگی خلیفه الهی بودن را دارد معرفی کرد
  • اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • امام صادق(ع) آغازگر جهاد در عرصه فقه و تربیت جامعه اسلامی بود
  • امام صادق(ع) آغازگر جهاد فقه و نهضت علمی اسلامی است