Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با بیان اینکه نباید محدودیت ها مانع از خدمت رسانی و توجه به تهذیب، تزکیه و تربیت اخلاقی شود گفت: در حال حاضر ۳ درصد دانشجویان ما به خارج از کشور مهاجرت می کنند. ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۷ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی شامگاه امشب در نشست روسای دانشگاه‌های خراسان جنوبی با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و هیأت همراه اظهار داشت: خراسان جنوبی یک استان فرهنگی است که نیازمند توجه ویژه ای است و می توان به عنوان یک استان نمونه از آن نام برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خراسان جنوبی مهد علمای بزرگی است که نشان دهنده سابقه فرهنگی این استان است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها بیان کرد: در بحث آسیب های اجتماعی خراسان جنوبی جزو استان های آخر است که جای افتخار است و از این مهم باید حفاظت شود.

رستمی با اشاره به اینکه در بحث جامع بودن موضوع آموزش مزیت آموزش عالی باید با سایر مزیت ها همراه شود تصریح کرد: امام(ره) شغل معلمی را شغل انبیاء عنوان کردند.

وی با بیان اینکه توجه به ترویج علم و تهذیب و تزکیه از مهمترین رسالت های انبیا بود خاطرنشان کرد: ما باید محدودیت ها را بشناسیم و هیچگاه نباید محدودیت ها مانع از خدمت رسانی و توجه به تهذیب، تزکیه و تربیت اخلاقی شود.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با اشاره به اینکه ظرفیت آموزش عالی در کشور بسیار خوب است یادآور شد: در حال حاضر 3 درصد دانشجویان ما به خارج از کشور مهاجرت می کنند.

رستمی با بیان اینکه وجود بیش از 15 هزار دانشجو در خراسان جنوبی یک افتخار است اظهار داشت: تمرکز دشمن برای گرفتن روحیه امید است بنابراین باید با مجاهدت و تلاش و تزریق روحیه امید جامعه را به سمت موفقیت پیش ببریم.

انتهای پیام/ ع

R41348/P1494/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۲۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مسئول بعثه مقام معظم رهبری در هرمزگان گفت: پس از یک دهه تاخیر در اعزام به حج عمره، این پرواز شامل دو کاروان از اهل سنت و یک کاروان شیعه بود که به سرزمین وحی اعزام شدند.
حجت الاسلام غلامرضا حاجبی افزود: این سفر ده روزه است و حجاج ۵ روز در مدینه منوره، و بقیه را در مکه مکرمه اقامت دارند.

بیشتر بخوانید؛ افزایش ۷ درصدی جابجایی مسافران نوروزی در فرودگاه‌های هرمزگان
مسئول بعثه مقام معظم رهبری در هرمزگان افزود: کوچیک‌ترین حاجی ۷ ساله و مسن‌ترین آنها ۹۷ ساله است.
جمشید دلفاردی مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان هم گفت: حجاج ۱۹ اردیبهشت ماه از مبدا جده به بندرعباس باز میگردند.

دیگر خبرها

  • رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌: بعد از حمله به اسرائیل دلار تسلیم شد و افزایش نیافت
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • رفتار پلیس ایالات متحده با اساتید و دانشجویان ماهیت دروغین دموکراسی غرب را افشا کرد
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره