Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه نماز جمعه این هفته یزد ضمن تسلیت ایام ماه صفر و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و قدردانی از زحمات نیرو‌های انتظامی و امنیتی، اظهار کرد: تمام عزاداران امام حسین (ع) باید سعی کنند تا در مسیری که سالار شهیدان به روی بشریت گشوده است قدم برداشته و از مکتب حسینی که ظلم‌ستیزی و عدالت‌خواهی در مسیر احکام الهی است درس بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه یزد با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در تداوم مسیر عاشورای است افزود: باید قدردان و محافظ این انقلاب که حقیقتی بزرگ و عنایت خداوند است، باشیم و برای حفظ و سرافرازی روزافزون آن تلاش کرده و هوشیار باشیم که در این مسیر دشمنان از هیچ فتنه‌ای دریغ نمی‌کنند.

وی در ادامه گفت: اگر در مسیر الهی قدم برداریم و برای اجرای احکام و دستورات خداوند، مخلصانه تلاش کنیم، همواره عنایت و کمک‌های ویژه پروردگار شامل حال ما خواهد شد.

آیت الله ناصری با بیان اینکه این وعده الهی است که به خواست خداوند مکر دشمنان و بدخواهان مسلمین و دین الهی خنثی خواهد شد، اذعان کرد: رژیم ظالم آل سعود که از هیچ ظلمی علیه مردم مظلوم یمن دریغ نکرده و تاکنون میلیون‌ها دلار برای فتنه‌انگیزی در سرزمین‌های اسلامی هزینه کرده و با استکبار جهانی هم‌دست است، روزبه‌روز خود را به نابودی و رسوایی نزدیک می‌کند.

وی در ادامه به سخنرانی رئیس‌جمهور آمریکا در سازمان ملل نیز اشاره کرد و افزود: ترامپ در نظر داشت در پی در دست گرفتن ریاست دوره‌ای سازمان ملل، علیه ایران دست به تبلیغات سوء و فضاسازی‌های دروغین بزند و وجهه ایران اسلامی را خراب کند، اما این خواست خداوند بود که با شروع سخنرانی‌اش، توسط حاضرین به سخره گرفته شود و نتواند نقشه شوم خود را عملی کند.

ناصری اضافه کرد: رئیس‌جمهور ما متین و شیوا سخنان خود را بیان کرد و موردتوجه حاضرین نیز قرار گرفت.

وی ناکام ماندن توطئه‌های دشمنان را گواهی بر حقانیت انقلاب اسلامی و مسیر امام ره و رهبر معظم انقلاب بیان کرد و گفت: مشکلات و معضلاتی که امروز وجود دارد نباید باعث شود تا از این مسیر حق منحرف شویم و به وعده‌های دشمنان دل‌خوش کرده و اسیر فضاسازی‌های آن‌ها شویم.

امام جمعه یزد تصریح کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بی‌نظیر داخل کشور و استفاده از طرح‌ها و برنامه‌های نخبگان کشور می‌توانیم از معضلات عبور کرده و با سرعت بیشتری مسیر پیشرفت و تعالی را سپری کنیم.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی هم ازنظر منابع خدادادی، هم ازنظر توانمندی‌های انسانی و مادی، کشوری غنی است و باید این ظرفیت‌ها به‌خوبی مدیریت و استفاده شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۳۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مسؤل مرکز مطالعات اطلاعات و امنیت کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: رشادت‌ها و از خودگذشتگی شهدا برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسن رستگار پناه افزود: خدمات ارزشمند شهدای گرانقدر در دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی خدماتی ارزشمند و بزرگ است که ما باید همواره قدردان نقش بی بدیل شهیدان در امنیت روز افزون جمهوری اسلامی ایران باشیم.

وی با اشاره به فتنه‌های دشمنان در ضربه زدن به انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنان این نظام با طراحی‌ها و توطئه‌های مختلف یک روز با داعش و گروه‌های تروریستی تکفیری و روز دیگر با ایجاد فتنه، اغتشاش و ترویج فرهنگ بی حجابی و بد حجابی در داخل کشور را می‌آوردند و باید مردم ولایتمدار کشورمان بویژه جوانان و نوجوانان مومن ایران اسلامی هوشیار و با بصیرت باشند تا توطئه‌های آنان خنثی و نابود شود.

سردار سرتیپ رستگار پناه با تاکید بر آمادگی و اقتدار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، سپاه، بسیج و ارتش افزود: دشمنان در برابر قدرت نظامی ایران اسلامی ناتوان هستند و به همین سبب می‌کوشند از طریق جنگ نرم رسانه‌ای فرهنگی، بویژه فرهنگ ابتذال بی حجابی به کشور ضربه بزنند که باید در برابر آنان هوشیار باشیم.

وی ادامه داد: عملیات بزرگ و به یاد ماندنی وعده صادق در واقع پاسخ محکم و دندان شکن به تعرض رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک ایران اسلامی بود.

دیگر خبرها

  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های گیلان برای توسعه صنایع دریا محور
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان
  • بهره‌گیری از ظرفیت استادان در مقوله آراستگی و شئونات رفتاری دانشگاه‌ها