Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنگاپور رکورد پرواز بدون توقف یکسره را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما، یکی از شرکتهای هواپیمایی سنگاپور در اقدامی جالب توجه، یک خط پروازی از سنگاپور به نیویورک به راه انداخته است. ویژگی خاص این پرواز آن است که در پروازی حدود نوزده ساعته به صورت بدون توقف و یکسره، مسیر پروازی بین نیویورک و سنگاپور را طی می کند که از این جهت، رکورد به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طول مسیر این پرواز حدود 15 هزار کیلومتر است. با آنکه این سفر طولانی به نظر می رسد در مقایسه با پروازهای قبلی که با توقف بود، شش ساعت در زمان مسافران صرفه جویی می کند.

شرکت هواپیمایی سنگاپور این حدنصاب را به نام خودش ثبت کرده است. سنگاپور تنها "شهر-کشور" جهان است به این معنا که از یک شهر تشکیل شده و همین شهر یک کشور را در جغرافیایی سیاسی کشورها ثبت کرده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سنگاپور شرکت هواپیمایی خط پروازی سنگاپور نیویورک طولانی ترین خط پرواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۳۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص٢ هزار میلیارد ریال اعتباربرای بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ علی جزینی زاده، در بازدید علی قاسم زاده، عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها وناوبری هوایی ایران از فرودگاه شهدای بم افزود: روند بهسازی سطوح پروازی و سایر عملیات اجرایی در حال انجام است و از سوی پیمانکار عملیات اجرایی مقرر گردیده این پروژه در مردادماه سال‌جاری به اتمام و بهره برداری مجدد برسد.

جزینی زاده، با بیان اینکه همزمان با انجام امور بهسازی باند پروازی، عملیات پروازی فرودگاه شهدای بم قطع نشده و ادامه داشت تصریح کرد: تاکنون در این پروژه بالغ بر ٧٠ هزار متر مکعب خاکبرداری و خاکریزی انجام شده و ۴٠ تن مصالح پلیمری جهت درزگیری استفاده شده است. 

در این جلسه که با حضور معاون اداره کل بهسازی و توسعه فرودگاه ها، مدیرعامل شرکت مهندسین مشاور بانیان دیماس و نماینده شرکت جهاد نصر یزد انجام شد، پروژه های عمرانی و بهسازی های در حال انجام فرودگاه شهدای بم شامل ترمینال مسافری، نمازخانه، نیروگاه برق اضطراری، ایستگاه ایمنی و آتش نشانی و معابر فرودگاهی مورد بازدید قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم
  • پرواز پاراگلایدرها بر فراز ساحل بندرعباس
  • موافقت حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی»
  • حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست « آشتی ملی » موافقت کرد
  • حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی» موافقت کرد
  • تخصیص٢ هزار میلیارد ریال اعتباربرای بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم
  • تاکید اعضای بریکس بر توقف نسل‌کشی در غزه
  • کلید برقرای ثبات توقف جنایات رژیم اسرائیل است
  • نگاهی به پردرآمدترین مسیرهای پروازی جهان+ اینفوگرافی
  • تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست