Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور مسئولان فرهنگی شهرستان شاهرود در آستانه اربعین حسینی و حرکت عظیم پیاده ‌ روی عزاداران حسینی کتاب « سفرنامه کربلا در بیش از نیم قرن گذشته» رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شاهرود در آیین رونمایی از این کتاب با اشاره به فعالیت نویسندگان با ذوق و با استعدادی در شهرستان شاهرود گفت:این نویسندگان برای معرفی آداب و رسوم منطقه دست به قلم شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سیدابراهیم موسوی گفت: کتاب « سفرنامه کربلا در بیش از نیم قرن گذشته» مجموعه خاطراتی از نویسنده خوش ذوق شاهرودی است که در آن مجموعه‌ای از آداب و رسوم زائرین کربلا و خاطرات این سفر بابرکت گنجانده شده است.

 

کتاب «سفرنامه کربلا در بیش از نیم قرن گذشته» نوشته علی ناصحی است که توسط انتشارات متخصصان به چاپ رسیده است.

 

موضوع این کتاب معرفی زیارتگاه‌های شیعیان در عراق و خاطرات نویسنده است که در ١٥١ صفحه چاپ و منتشر شده است.

 

.چاپ اول کتاب سفرنامه کربلا، در بیش از نیم قرن گذشته در سال ۱۳۹۷ انجام و در شمارگان یک هزار نسخه منتشر شده است.

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: وزیر علوم تحقیقات و فناوری 19 مهر کانون های فرهنگی هنری مساجد اربعین حسینی خراسان جنوبي انقلاب اسلامی نماز جمعه شبستان یزد امام جمعه یزد اربعین حسینی خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۷۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ عنوان به مجموعه کتاب‌های کودکی نامداران اضافه می‌شود

                                             

آقای رسول محمد دینی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما افزود: در طرح  «کودکی نامداران» زندگی ۱۰۰ نفر از بزرگان که در یک قرن اخیر موثر بوده اند به شکل داستان برای کودکان و نوجوانان منتشر می‌شود.

وی گفت: در سال ۱۴۰۲ ده عنوان منتشر شده که همین تعداد را برای سال ۱۴۰۳ در نظر گرفته ایم.

مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیان اینکه سال گذشته ۲۰ درصد کتاب‌های منتشر شده در این مجموعه مختص بانوان بوده است گفت: طاهر صفارزاده و پروین اعتصامی دو بانویی بودند که سال گذشته در مجموعه «کودکی نامداران» از آن‌ها کتاب منتشر شده است.  

محمددینی افزود: استقبال از کتاب‌های بانوان این مجموعه باعث شد در سال ۱۴۰۳ چهل درصد از موضوعات آینده این کتاب‌ها به بانوان اختصاص یابد.

سال گذشته کتاب‌های نامداران با این عناوین منتشر شدند: 

مصطفی چمران «مرد روز‌های سخت»، علی شریعتی «مردی از کویر»، پروین اعتصامی «بانوی شعر فارسی»، جلال آل‌احمد «خانه پدری»، سهراب سپهری «اتاق آبی»، طاهره صفارزاده «کودک قرن»، عباس کیارستمی «گندم‌زار‌های من»، علی حاتمی «شاعر سینما»، آیت‌الله محمدتقی بهجت «العبد» و علی‌اکبر صنعتی «مردی از جنس مس و خاک» ۱۰ چهره‌ای بودند که در اولین گروه از مجموعه «کودکی نامداران».

دیگر خبرها

  •  طی چندماه گذشته، معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو 
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • ۱۰ عنوان به مجموعه کتاب‌های کودکی نامداران اضافه می‌شود
  • رونمایی از کتاب «هنر فرازان» در برج آزادی
  • سخنان کامل حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» رونمایی شد
  • عکس/ مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» اثر سلیمی نمین رونمایی شد