Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان محلی در ولایت بامیان اعلام کردند که خشکسالی در این ولایت بر زندگی ۲۵ هزار خانواده تاثیر گذاشته و آنها را متضرر کرده است.

دفتر مطبوعاتی ولایت بامیان اعلام کرد که طاهر زهیر، والی این ولایت طی کنفرانس مشترک مطبوعاتی با سید علی هاشمی، رئیس شورای ولایتی، انجنیر عبدالوهاب محمدی، رئیس زراعت، آبیاری و مالداری و احمد رضا رفعت، رئیس مبارزه با حوادث بامیان گفته که خشکسالی در سال جاری برای هزاران خانواده در این ولایت آسیب زده و باید به آنان کمک صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زهیر گفت که خشکسالی سال جاری نزدیک به ۲۵ هزار خانواده، شامل ۳۵۹ قریه در سطح ولایت بامیان را متضرر کرده و بیش از ۵۶۰۰ راس مواشی تلف، ۶۰۵ هزار درخت مثمر و غیر مثمر از بین رفته و قریب به ۶۷ هزار جریب زمین زراعتی تخریب شده است.

والی بامیان خسارات را هنگفت و کمک‌ها را ناچیز عنوان کرده و گفت اداره محلی این ولایت، با کمک مؤسسات همکار آمادگی دارد تا برای ۵۷۳۶ خانواده مساعدت نقدی و برای ۹۰۰ خانواده ذغال سنگ کمک کند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خشکسالی ولایت بامیان افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۷۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی

رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی گفت: حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی +فیلم
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی
  • ابلاغ سلام فرمانده کل قوا به خانواده شهید زاهدی
  • تعیین کمیته ویژه برای بررسی رویداد اخیر در بدخشان
  • با همه بارش‌ها، ۲۲ استان هنوز دچار خشکسالی است
  • خشکسالی در ۲۲ استان کشور؛ کاهش ۸.۹ درصدی بارش‌ها!
  • خشکسالی در 22 استان کشور! بارش‌ها 8.9 درصد کاهش یافت
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر
  • ۱۳ کشته و زخمی بر اثر وقوع حادثه ترافیکی در بامیان