Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون اجتماعی ناجا گفت: بهره مندی از ظرفیت دستگاه‌ها برای توسعه امنیت یکی از رویکرد‌های جدی پلیس خدمتگزار است.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان ، سردار احمد نوریان  در آیین رونمایی از تمبر بزرگداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: هفته ناجا؛ فرصت مغتنمی برای انعکاس فعالیت، عملکرد و برنامه‌های کاری و کارنامه نیروی انتظامی و فرصتی برای گفتگو و تعامل و ارتباط تنگاتنگ با آحاد جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی ناجا ادامه داد: امنیت یک تولید اجتماعی است که همه بخش‌های نظام و ریزبدنه‌ها در تولید، حفظ و ارتقاء آن نقش و سهم دارند.

وی با تأکید بر لزوم تعامل معنا دار پلیس با اقشار مختلف جامعه عنوان کرد: بهره مندی از ظرفیت دستگاه‌ها برای توسعه امنیت یکی از رویکرد‌های جدی پلیس خدمتگزار است.

سردار نوریان ادامه داد: ارتباطات در توسعه امنیت نقش موثری دارد، طی مشورت‌هایی که با نخبگان و صاحب نظران داشتیم، کارکرد‌های رسانه و ارتباطات را در تولید و توسعه امنیت به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار دادیم.

این مقام انتظامی با اشاره به فرآیند‌های پیگیری رونمایی از تمبر بزرگداشت هفته نیروی انتظامی عنوان کرد: جلساتی با طراحان و هنرمندان شورای عالی پست برگزار شد، از طرفی پلیس فتا نیز در پیگیری این فرآیند‌ها و تعامل با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایفای نقش کرد و در زمان کوتاهی، طرح تمبر بزرگداشت هفته نیروی انتظامی توسط خانم "مهناز طاهری"؛ یکی از هنرمندان شورای عالی تمبر، طراحی و به تصویب رسید.

وی یادآور شد: همچنین در پاسداشت هفته نیروی انتظامی دو متن توسط پلیس و وزارت ارتباطات تنظیم و تدوین شده و قرار است در قالب کارت پستال به آحاد کارکنان ناجا تقدیم شود.

 در پایان این نشست از تمبر بزرگداشت هفته نیروی انتظامی با حضور فرمانده ناجا و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رونمایی شد؛ همچنین این تمبر در ۱۲۰ هزار قطعه به چاپ رسیده و به ۱۹۵ کشور عضو اتحادیه جهانی پست ارسال خواهد شد.

انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: معاون اجتماعی رونمایی از تمبر نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۸۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: طرح مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌هاست و دستگاه‌های اجرایی باید حداکثر بهره‌مندی از این ظرفیت را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، جلسه کارگروه استانی مولدسازی دارایی‌های دولت امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ به ریاست طهماسب نجفی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور اعضا در محل سالن جلسات شهید قلیوند استانداری تشکیل شد؛ نجفی در این جلسه اظهار کرد: ظرفیت ایجاد شده در طرح دولت مردمی برای افزایش افزایی املاک و اراضی مازاد بسیار ارزشمند و فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است.

وی از دستگاه‌های اجرایی خواست که حداکثر بهره‌مندی از این ظرفیت را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، در این جلسه موارد مربوط به فروش اراضی مازاد ادارات و دستگاه‌هایی مانند جهاد کشاورزی، آب منطقه‌ای، آب و فاضلاب، آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و جهاد دانشگاهی مطرح و بررسی شد.

کد خبر 750940

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۲۲ طرح مخابراتی یزد در هفته ارتباطات
  • بهره مندی از گلستان های گل محمدی برای جذب گردشگر
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های گیلان برای توسعه صنایع دریا محور
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد