Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان شمالی امروز حدود 7 و نیم کیلومتر از محور بجنورد به جنگل گلستان (محدوده چمن بید تا اسپاخو) به بهره برداری رسید.

برای بهره برداری از این طرح 150 میلیارد ریال هزینه شده است.

تاکنون حدود 75 کيلومتر از مسير 140 کيلومتري غرب خراسان شمالي بين بجنورد- جنگل گلستان دو بانده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بجنورد جنگل گلستان بجنورد جاده مرگ افتتاح بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۸۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 

حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری نماینده ولی فقیه در استان در این دیدار ضمن آرزوی توفیق برای مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: بعضی از ادارات مسئولیت بسیار سنگینی بر عهده دارند که شرکت آب و فاضلاب هم به جهت ارتباط با پیمانکاران مختلف و انتظارات مردم از یک سو و همچنین کامل نبودن تاسیسات فاضلاب در برخی از شهر‌ها و کمبود اعتبارات از سویی دیگر، مسئولیت سنگین تری را برای مدیرعامل و پرسنل خود به همراه دارد.
نماینده ولی فقیه دراستان بر لزوم انگیزه و علاقه مندی در کار تاکید کرد و افزود: در یک مجموعه، کار و تلاش باید در تمام سطوح از بالاترین مقام تا پایین‌ترین آن مشهود باشد و تمام پرسنل می‌بایست با روحیه‌ای پرنشاط در مسیر رشد و تعالی و نیل به اهداف گام بردارند.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان بجنورد با اشاره به اینکه مسئولیت، زمان و مکان نمی‌شناسد، عنوان کرد: تمامی مدیران باید بصورت ۲۴ ساعته پاسخگو باشند و همه‌ی پرسنل، با دیدن زحمات مدیران وظایف محوله را بطور کامل و دقیق انجام خواهند داد و کار‌ها به خوبی پیش خواهد رفت. 
آبرسانی از پلنگ دره و انتقال پساب بجنورد از مهمترین پروژه‌های استان است
نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر انجام هر چه سریعتر پروژه‌های ناتمام استان گفت: آبرسانی از پلنگ دره و انتقال پساب بجنورد یکی از مهمترین پروژه‌های استان است که می‌بایست در اسرع وقت به نتیجه برسد.
وی اظهار داشت: طبق گفته‌های مسئولین شرکت پتروشیمی خراسان، ۱۲۰۰ همت اعتبار برای انتقال پساب از تصفیه خانه فاضلاب بجنورد به پتروشیمی از سوی این شرکت هزینه شده است و انتظار می‌رود تا سفر ریاست جمهوری به استان، به مرحله بهره برداری برسد.
در ادامه این دیدار رضا عطایی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی نعمات و خدمات زیادی در سایه الطاف حضرت ولی عصر (عج) و رهنمود‌های حکیمانه رهبر انقلاب به مردم رسانده است، گفت: در بخش تامین آب سالانه ۸۵ میلیون مترمکعب آب از سدها، چاه ها، چشمه‌ها و قنات‌ها استحصال و در ۷۵۰ باب مخزن ذخیره سازی می‌شود و پس از تصفیه، کلرزنی و گندزدایی از طریق ۷۵۰۰ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه‌های توزیع در اختیار هم استانی‌های عزیز قرار می‌گیرد. 
وی با اشاره به اینکه در استان خراسان شمالی پروژه‌های بسیار خوبی در حال انجام است، عنوان کرد: اتمام پروژه‌های ناتمام از جمله اقدامات اصلی این شرکت در سال جاری است.
عطایی در بحث اعتبارات استانی افزود: توزیع اعتبارات برای اجرای پروژه‌های بزرگ آبرسانی پاسخگو نیست و همکاری و همیاری کلیه مسئولین استانی و شهرستانی را در این رابطه می‌طلبد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در ادامه اظهار داشت: در حوزه تاسیسات هرچه داریم مربوط به بعداز انقلاب است و اگر هم تاسیساتی از قبل انقلاب وجود داشته به علت عمر زیاد از مدار بهره برداری خارج شده و مورد اصلاح قرار گرفته است.
وی بابیان اینکه مدیریت مصرف بهینه آب باید در جامعه نهادینه شود افزود: اگر تمام منابع آبی در مدار بهره برداری باشند، اما اگر از آب شرب برای مصارف غیرشرب مانند آبیاری باغچه ها، تامین آب دام، شستشو‌های غیرضرور استفاده نمایند باز هم در اقصی نقاط استان مشکل کمبود آب خواهیم داشت و امامان جمعه و جماعت تاثیرگذارترین افراد برای تبیین موضوع صرفه جویی و پرهیز از اسراف در جامعه و بین مردم هستند که کمک این عزیزان در زمینه فرهنگ مصرف بهینه آب اهمیت بسزایی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • ◄ فهرست 50 اقدام بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • احشام اهالی ۲۴ روستای گلستان از جنگل خارج شد
  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست