Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@03:13:35 GMT

تعیین کرایه حمل براساس تن-کیلومتر تصویب شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۳۸۷۱۹

تعیین کرایه حمل براساس تن-کیلومتر تصویب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، طبق اعلام دبیرخانه شورای عالی هماهنگی ترابری کشور دویست و نهمین نشست این شورای عالی با حضور و مشارکت اعضا برگزار و پس از بحث و بررسی پیرامون دستورکار برگزار و جمع‌بندی‌های زیر حاصل شد.

ابتدا پیشنهاد تعیین کرایه حمل و نقل جاده‌ای داخلی بار بر اساس تن-کیلومتر با ارایه گزارش توجیهی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مطرح و با شرط تأمین نظرات مراجع رسمی قیمت‌گذاری کالا و خدمات توسط سازمان‌ یادشده، مورد تصویب قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین موضوع تغییر مسیر و شیوه حمل فرآورده‌های نفتی ترانزیتی از کشور مطرح و ضمن عدم پذیرش اعمال محدودیت در فرایند عبوری، مقرر شد موضوع با تهیه برنامه جامع عملیاتی در زمینه افزایش سهم‌پذیری ریل و نیز اقدامات اجرایی به‌منظور افزایش کنترل و نظارت بر تردد ناوگان حامل فرآورده‌های نفتی، در کمیسیون فرعی شورا مورد بررسی قرار گیرد.

در ادامه برنامه جامع نوسازی و تأمین ناوگان زمینی با ارایه پیشنهادهای بخش جاده‌ای مطرح و تأیید شد.

کد خبر 4428238

منبع: مهر

کلیدواژه: ترانزیت کالا حمل و نقل جاده ای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای شورای عالی ترابری اربعین ۹۷ بانک مرکزی ایران قیمت نفت تولید نفت تحریم اقتصادی ایران صادرات نفت گمرک ایران دلار بورس بازار ارز بازار سهام ایالات متحده آمریکا قیمت دلار وزارت جهاد کشاورزی نرخ ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۳۸۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳۰۰ کیلومتر پروژه ریلی در حال ساخت در کشور داریم

به گزارش خبرنگار مهر، خیرالله خادمی امروز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از پروژه راه‌آهن لرستان، اظهار داشت: در حال حاضر سه هزار و ۳۰۰ کیلومتر پروژه ریلی در کشور فعال داریم.

وی عنوان کرد: ریل‌های موجود در کشور، ۱۵ هزار کیلومتر است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سال گذشته احداث ۴۷۰ کیلومتر پروژه ریلی در کشور برنامه‌ریزی‌شده بود که از این میزان حدود ۲۴۰ کیلومتر به بهره‌برداری رسید، عنوان کرد: امسال هم برنامه این است که بالای ۲۰۰ کیلومتر پروژه ریلی در کشور تکمیل و بهره‌برداری شود.

خادمی، ادامه داد: متوسط ساخت ریل در کشور نزدیک ۱۹۰ کیلومتر در سال است، اگر منابع مالی در اختیار قرار گیرد، امیدواریم بتوانیم سالانه ۵۰۰ کیلومتر مسیر ریلی را احداث کنیم.

وی با بیان اینکه در بودجه سه هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های ریلی در نظر گرفته شده، اما این میزان کفاف کار را نمی‌دهد، افزود: بااین‌وجود برنامه ما این است که ۲۴۰ کیلومتر ریل را امسال تحویل بدهیم.

کد خبر 6099634

دیگر خبرها

  • ۳۳۰۰ کیلومتر پروژه ریلی در حال ساخت در کشور داریم
  • تدوین نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین
  • تصویب طرح جامع اولین شهرک مسکونی دولتی فارس
  • پیشنهاد افزایش ۳۵ تا ۴۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در اهواز
  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • مجمع وارس ۱۴۰۳ | چه میزان سود تصویب شد؟
  • تکلیف جدا شدن فیروزکوه و دماوند و ری از تهران مشخص شد
  • چرا تشکل های دانشجویی دانشگاه را اصل نمی دانند؟/ گزارش
  • تحقق هدف گذاری ترانزیتی برنامه هفتم در گرو چیست؟
  • ایجاد مهارت و کمک به شعار سال هدف اصلی دانشگاه علمی و کاربردی