Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دبیر کل کمیته بین‌المللی طب نظامی با بیان اینکه شش کارگروه منطقه‌ای در حوزه طب نظامی تشکیل شده است، گفت: مهم‌ترین هدف این کنگره تبادل تجربیات در منطقه و برقراری روابط فردی بین رؤسای طب نظامی منطقه است. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، سرلشکر «ون هوف» در چهارمین کنگره طب نظامی که امروز (شنبه ۲۱ مهر) در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، با بیان اینکه این کنگره برای اولین بار بعد از جنگ جهانی اول راه اندازی شد، گفت: کمیته بین‌المللی طب نظامی یک سازمان بین دولتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هوف با بیان اینکه شش کارگروه منطقه‌ای در حوزه طب نظامی تشکیل شده است، افزود: مهم‌ترین هدف این کنگره تبادل تجربیات در منطقه و برقراری روابط فردی بین رؤسای طب نظامی منطقه است.

دبیر کل کمیته بین‌المللی طب نظامی در پایان با بیان اینکه تیم‌های طب نظامی فقط به موضوع جراحات نظامی نمی‌پردازند و در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند، گفت: امیدواریم مقالات این کنگره در نشریات تخصصی معتبر جهان منتشر شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: طب نظامی کنگره طب نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۰۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین فرشیدی در حکمی صابر جباری فاروجی را به عنوان «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب کرد.

متن انتصاب دبیر کارگروه سلامت مدارس به شرح زیر است:

«با توجه به ضرورت اتخاذ تصمیمات یکپارچه در حوزه تعیین سیاست ها، تکالیف و خط مشی‌ها برای دانش آموزان و ایجاد و تداوم هم افزایی مراکز/ دفاتر مرتبط معاونت بهداشت در تعامل با حوزه­‌های درون بخشی و برون بخشی به ویژه وزارت آموزش و پرورش و با هدف سامان بخشی به فعالیت‌های مطلوب سلامت کودکان، نونهالان و نوجوانان در مدارس، نظر به تعهد و تجربه جنابعالی، بدین وسیله به موجب این ابلاغ جنابعالی به سمت «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب می­‌شوید.

امید است با یاری خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی­عصر (عج) در اجرای مأموریت­‌های این کارگروه و در راستای حفظ و ارتقای سلامت دانش­آموزان موفق و منصور باشید.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تهدید دادگاه لاهه از سوی کنگره آمریکا
  • طرح کنگره آمریکا علیه دیوان کیفری بین‌المللی
  • کنگره آمريکا دیوان بین‌المللی کیفری را تهدید کرد
  • تهدید دادگاه لاهه از سوی برخی از اعضای کنگره آمریکا
  • تنها نماینده اوکراینی الاصل کنگره آمریکا با تخصیص کمک به اوکراین مخالف است
  • «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود