Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح شنبه در جلسه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی که در دفتر امام جمعه قرچک برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی امنیت است که برخی قدردان آن نیستند، باید قدردان امنیت امروز کشور باشیم.

محمودی افزود: امروزه حدود ۳۰۰ شبکه ماهواره ای به جنگ اعتقادات ما آمده اند و هدف اصلی آن ها تعضیف ایمان و هدف محوری دشمنان زیر پا گذاشتن اعتقادات ما است، به طوری که طی ایام  محرم کل توان دشمن برای تخریب و تضعیف محرم به کار گرفته شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بیان کرد: همه پیشرفت هایی که این کشور داشته و کسب کرده است، در شرایط فتنه و جنگ حاصل شده و امروز نیز باید برای پیروزی بر دشمن در شرایط جنگ اقتصادی و فرهنگی برنامه ریزی و اقدام جدی کنیم.

وی گفت: ۱۳ آبان امسال مهم تر از سال های قبل است، چرا که بعضی مقامات آمریکایی اعلام کرده اند که روز ۱۳ آبان امسال شعار « مرگ بر آمریکا» در ایران شنیده نمی شود، اما مردم غیور ایران اسلامی، در سال جاری قوی تر از هر سال در صحنه حضور پیدا می کنند و مشت محکمی بر دهان آنها خواهند کوبید و همه در سراسر کشور شعار مرگ بر آمریکا را سر خواهند داد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار داشت: دستاورد های هر شهرستان را با این کلید واژه که « چه بودیم و چه شده ایم» تهیه و تنظیم شده و در فضای مجازی و محیط تبلیغی شهری نشر دهیم که قبل از انقلاب ایران چه بوده ایم و بعد از انقلاب چه شده ایم، امروز باید همه جوانان ما بدانند، که دستاوردهای انقلاب اسلامی چه بوده است، نباید اجازه داد لجن پراکنی های شبکه های خبری استکبار جهانی موفقیت های انقلاب اسلامی را تحت تاثیر قرار دهد.

کد خبر 4424797

منبع: مهر

کلیدواژه: قرچک اربعین ۹۷ کرمانشاه خبرگزاری مهر اربعین 97 اربعین حسینی گرگان مشهد بوشهر شیراز یاسوج شهرکرد خرم آباد سنندج خطبه های نماز جمعه بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۰۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی مقامات ایران و افغانستان بر افزایش روابط تجاری دو کشور

سیدحسن مرتضوی، معاون سفارت ایران در کابل با نوراحمد اسلام‌جار، والی هرات در «باغ اسلامی» این شهر دیدار و درباره توسعه روابط تجاری، اقتصادی دو کشور گفتگو کردند.

در این دیدار طرفین پیرامون موضوعات مرزی و امنیت مرزهای دو کشور، روابط تجاری و اقتصادی و همچنین تسهیل در امر صدور روادید برای شهروندان افغانستان گفتگو نمودند. 

سید حسن مرتضوی در این دیدار اظهار داشت که امنیت و آرامش در افغانستان را برای همه کشورهای منطقه مفید است؛ وی همچنین تاکید نمود در سایه آرامش و امنیت به ویژه در مرزهای دو کشور، فعالیت تجار و فعالان افغانستانی و ایرانی افزایش خواهد یافت.

این دیپلمات ارشد ایرانی با تاکید بر لزوم حمایت از تجار و فعالان اقتصادی، تسهیل در صدور روادید برای شهروندان افغانستان را امری مهم در پیشگیری از ترددهای غیرقانونی به ایران عنوان نمود.

مولوی نوراحمد اسلام‌جار نیز آرامش و امنیت را نیاز اساسی برای ترقی و پیشرفت دو کشور دانسته و تصریح نمود که حکومت سرپرست افغانستان هیچگاه به دنبال برهم زدن آرامش منطقه نبوده و نیست.

والی هرات همچنین با تاکید بر اینکه پیشرفت افغانستان و عمران و آبادانی هرچه بیشتر این کشور را از اولویت های مقامات حکومت سرپرست می‌باشد، راه‌آهن خواف، هرات را یک پروژه مهم و حیاتی برای هر دو کشور خوانده و بر لزوم بهره برداری هرچه سریعتر از این پروژه تاکید نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • صبح امروز؛ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • وزیر صمت: ظرفیت‌های تولید شناخته شده و باید در جستجوی راه‌های صادراتی باشیم
  • رایزنی مقامات ایران و افغانستان بر افزایش روابط تجاری دو کشور
  • اکسپو ۲۰۲۴، «نمایش امنیت» ایران
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • میوه های فرهنگ و موشک را در اقتصاد بچینید
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • دولت اوکراین به دنبال راه حل های جدید برای مقابله با تهاجم روسیه
  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه
  • باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود