Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خانه ملت، «علی مطهری» در سخنانی با اشاره به بررسی طرح تحقیق و تفحص از منابع، مصارف و نظام مدیریت شرکت های فرهنگی وابسته به وزارت ورزش و جوانان کشور در 10 سال گذشته، اظهار داشت: کمیته 15 نفره‌ای برای این تفحص تشکیل شده است تا بیشتر به وضعیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به ویژه نحوه درآمدها و هزینه‌‎کرد، ورود کند و حساب‌های این دو باشگاه شفاف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره این نگرانی اهالی ورزش که با انجام این طرح امکان محرومیت‌های بین‌المللی از سوی فدراسیون جهانی فوتبال (FIFA) و کفندراسیون فوتبال آسیا (AFC) برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس وجود دارد، گفت: قطعا در این مسیر نمایندگان مردم در مجلس منافع ملی را اولویت اصلی کار خود قرار می‌‎دهند و در عین شفاف سازی ملاحظاتی از این دست خواهند داشت.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ممکن است در گزارش نتیجه تحقیق و تفحص از دو باشگاه تمامی موارد و احیاناً تخلفات دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای رسیدگی‌های حقوقی و قضایی قید شود ولی در خلاصه گزارشی که باید در صحن علنی مجلس قرائت و در واقع رسانه‎‌ای شود، حتما این ملاحظات در نظر گرفته خواهد شد.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نفس اینکه نمایندگان مجلس به این عرصه ورود کنند و از نزدیک با مسائل و معضلات حوزه فوتبال آشنا شوند، با توجه به قصد و نیت خیر نمایندگان، قطعا کمک حال فوتبال ما خواهد بود و این اقدام گامی مثبت برای ورزش کشور به شمار می‎آید.
گفتنی است، تحقیق و تفحص از سرخآبی‌ها با هدف بررسی میزان مصارف و هزینه‌های شرکت‌های فرهنگی ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان علی الخصوص تیم‌های تحت پوشش و محل هزینه کرد آن، میزان جریمه‌های ملی و بین‌المللی، ساز و کار نظارتی و راهبری، تغییرات سازمانی و انتصابات ستادی شرکت‌های فرهنگی ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان در 10 سال اخیر انجام می‎شود.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مجلس پرسپولیس استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۰۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد

ایسنا/آذربایجان غربی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی باید در اولویت قرار بگیرد چرا که بسته‌بندی نقش مهمی در جذب مشتری دارد.

جواد واحدی ۱۱ اردیبهشت در بازدید از مدرسه هدایت که تبدیل به موزه صنایع‌دستی شده است با اعلام این مطلب اظهار کرد: مدرسه هدایت ارومیه پس از تحویل به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی و مرمت آن به یک بنای پویا تبدیل شده است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: راه‌اندازی موزه صنایع‌دستی در این مکان نیز یک ایده جالبی بوده که هنر اصیل مردم این دیار در این بنای تاریخی به نمایش درآمده است.

وی تصریح کرد: همچنین برای معرفی هر چه بیشتر صنایع‌دستی آذربایجان غربی می‌توان یکی از میادین ارومیه را به‌ نام صنایع‌دستی نام‌گذاری کرد و در طراحی میدان از تعدادی از آثار فاخر صنایع‌دستی استفاده کرد.

محمدرضا طنابی، معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی در این بازدید گزارشی از عملکرد معاونت صنایع‌دستی در سال گذشته ارائه کرد و گفت: سال گذشته طبق اعلام گمرک میزان صادرات صنایع‌دستی استان ۱۷.۵ میلیون دلار بوده است و در سال ۱۴۰۱ در تولید صنایع‌دستی چوبی رتبه سوم و در مجموع تولیدات صنایع‌دستی رتبه پنجم را کسب کردیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • حفاظت از خانه‌های تاریخی آذربایجان‌غربی در اولویت است
  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد
  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است