Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-03@15:26:15 GMT

دعوت از 23 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال نونهالان

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۴۱۶۹۴

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اردوی تیم ملی فوتبال نونهالان ایران از روز 26 مهر در مرکز ملی فوتبال آغاز می شود و پس از انجام دو مسابقه دوستانه در روزهای 27 و 28 مهر با اعلام اسامی نفرات نهایی ، 18 بازیکن منتخب جهت شرکت در مسابقات "آری" به کره جنوبی اعزام می شوند.

اسامی بازیکنان دعوت شده به این شرح است؛

عرشیا کریمی و آریا اصغری(تهران)، مصطفی عباسی و محمد صلاحی کجور(مازندران)، مسیح مرادی ، مهران نفری و عباس رضوی زاده(اصفهان)، سجاد گل محمدی و محمدرضا شاهرخ آبادی(کرمان)، یادگار رستمی و خالد روحانی(کردستان)، علی اکبر رنجبر و علیرضا سعدی پور(فارس) آریا حسینی فرد، عارف نوبخت و سام عباس قلی زاده(گیلان)، محمد مهدی محمدی(گلستان)، حسین فتحی(اردبیل)، سجاد خادمی(یزد)، علیرضا افخم(آذربایجان شرقی)، علیرضا جعفریان(البرز)، پارسا همتی(کرمانشاه) و حامی قنبران(خوزستان)

کلیه نفرات فوق می بایست روز پنج شنبه 26 مهر ساعت 17 در مرکز ملی فوتبال ایران خود را به کادر فنی تیم ملی نونهالان معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال نونهالان اردوی آماده سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۱۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان اردوی تیم ملی

تیم ملی فوتبال ایران برای مصاف برابر هنگ‌کنگ و ازبکستان از ۱۲ خرداد به اردو می‌رود.

به گزارش ایسنا،بر اساس اعلام محسن معتمدکیا مدیر رسانه تیم ملی فوتبال ایران، این تیم برای مصاف برابر هنگ‌کنگ و ازبکستان از ۱۲ خرداد به اردو خواهد رفت.

تیم ملی فوتبال ایران در جریان هفته پنجم مرحله دوم مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶، ۱۷ خرداد میهمان هنگ‌کنگ است و در ادامه باید هفته پایانی، از ازبکستان میزبانی کند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دیدار قلعه نویی با سرمربی ایتالیایی ترکیه (+عکس) افشین قطبی در یک قدمی نیمکت تیم ملی ایران دستیار قلعه نویی پیشنهاد هدایت تیم ملی را نپذیرفت

دیگر خبرها

  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند
  • پیگیری تمرین تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال در اردوی کرج
  • دعوت چند بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره
  • دعوت ۶ سپاهانی و ۲ ذوب‌آهنی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • آغاز نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره از پانزدهم اردیبهشت
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • حضور گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • اعلام زمان اردوی تیم ملی