Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری رویترز، صداهای ضبط شده توسط خاشقجی می تواند به فرضیه کشته شدن وی اعتبار ببخشد.

بر اساس اين گزارش، بازرسان ترکیه در تحقیقات خود درباره ناپدید شدن جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی در استانبول به اسنادی دست یافته اند که نشان می دهد وی شکنجه و کشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روزنامه صباح ترکیه نوشت لحظاتی که خاشقجی مورد بازجویی و شکنجه قرار گرفت و کشته شد در حافظه ساعت اپل او ثبت شده است. ساعت اپل خاشقجی به آیفون وی که پیش از ورود به کنسولگری به نامزدش سپرده بود، متصل بود.
پیشتر هم دو مقام بلند پایه ترکیه اعلام کرده بودند خاشقجی ساعت اپل به همراه داشت که با یک تلفن همراه در خارج از کنسولگری مرتبط بود. وی پیش از ورود به ساختمان کنسولگری نرم افزار ضبط صدای ساعت را فعال کرده بود. اعضای دستگاه های اطلاعاتی سعودی پس از مرگ خاشقجی از اثر انگشت وی برای حذف برخی فایل ها استفاده کردند اما ممکن است برخی از آنها بر روی تلفن همراه وی وجود داشته باشد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اپل خاشقچي کنسولگري استانبول آل سعود قتل جنايت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۲۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت سرلشکر «محمدرضا زاهدی» و شهدای حادثه کنسولگری ایران در سوریه صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

در این مراسم، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار محمدرضا فلاح‌زاده جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار ایرج مسجدی مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار سیدقاسم قریشی جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور و جمعی از فرماندهان لشکری و کشوری حضور داشتند.

کد خبر 6099042 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • جزئیات مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق
  • افزایش جابناختگان در سیل برزیل/ ۱۰۵ تن ناپدید شدند
  • دست‌کم ۷۸ نفر در وقوع سیل در برزیل جان باختند/ ۱۰۵ تن ناپدید شدند
  • اگر ماه ناگهان در آسمان ناپدید شود چه اتفاقی می‌افتد؟
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • تلاش روسیه برای افتتاح کنسولگری در بنغازی
  • گردشگران ناپدید شده در ارتفاعات نوشهر تحویل خانواده‌هایشان شدند
  • کره جنوبی سطح هشدار خود را در ۵ سفارتخانه افزایش داد
  • مقایسه تاریخی پاسخ‌های ایران به تهدیدات دشمن