Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ سید محمود ساداتی قاضی ویژه رسیدگی به اتهامات این فرد روز شنبه در حاشیه جلسه این دادگاه درگفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: « میامحمد آخوند» متهم است که بدون مجوز از بانک مرکزی از سال ٩٠ تا ٩٦ تراکنش مالی ٢٠ هزار میلیارد ریالی در مبادلات ارزی داشته و بدون داشتن کارت اقامت در ایران در همه بانک‌های کشور طی این سال‌ها اقدام به تراکنش و عملیات بانکی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قاضی ویژه رسیدگی به اتهامات این متهم به اخلال اقتصادی استان فارس افزود: این متهم عضو هیات مدیره یک شرکت تجاری در ایران بوده است و به اتهام اختلال در نظام پولی و ارزی از طریق قاچاق ارز پای میز محاکمه قرار گرفته است.
این دادگاه دومین نشست محاکمه مفسدان و مخلان در اقتصاد است که توسط قاضی ویژه و به صورت علنی دادگاه آن برگزار می شود.
حکم قطعی یکی از اخلالگران نظام اقتصادی در این استان که محاکمه او پانزدهم مهرماه جاری به صورت علنی در دادگاه انقلاب اسلامی شیراز برگزار شد از سوی شعبه ویژه این دادگاه صادر شد.
بر اساس این حکم، دکتر نصیر کاظمی فرزند راه خدا که تنها متهم این پرونده است به 12سال حبس، جریمه نقدی به میزان ارزش اموال مورد احتکار و 2 سال محرومیت از اشتغال به داروسازی است، محکوم شد.
کاظمی چهارم شهریور ماه 1397و در پی کشف انبار دارو متعلق به وی در نورآباد ممسنی دستگیر و روز پانزدهم مهرماه جاری به اتهام اخلال در امر توزیع مایحتاج عمومی از طریق احتکار عمده شیر خشک و دارو به ارزش 41 میلیارد و 902 میلیون و 974 هزار ریال در این دادگاه محکوم شد.
بنا به این گزارش، این رای قطعی و غیر قابل اعتراض است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تبعه خارجی دادگاه اخلالگران نظام اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۳۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز نقره‌داغ می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر اظهار داشت: برای کسانی که به صورت مجاز به استخراج رمز ارز مشغول هستند، پیش بینی شده تا از ٢ بامداد تا ٩ صبح که ساعت حداقل بار شبکه برق است، بتوانند فعالیت کنند.

وی افزود: به استخراج کنندگان غیرمجاز رمزارز هشدار می‌دهیم که اگر کسانی به صورت غیرمجاز از برق برای تولید رمزارز استفاده می‌کنند، جرایم سنگینی تا بیش از ۱۰۰ برابر نرخ انرژی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل توانیر همچنین تاکید کرد: ماینرهایی که از این طریق کشف شود، ضبط و تحویل مقامات قضایی شده و براساس قوانین جدید امحا خواهد شد.

وی در عین حال از هموطنان خواست تا از طریق برنامه کاربردی «برق من»، موارد استفاده غیرمجاز از رمزارز را گزارش کنند که این موضوع علاوه بر محرمانه ماندن، مشمول پرداخت پاداش به گزارش کننده نیز می شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • جزئیات تازه از دادگاه پسران معاون اول سابق قوه قضائیه | سهم‌ ۱۴۰ میلیارد تومانی در پرونده ۹۰۰ میلیاردی در قیطریه | قاضی از متهمان خواست فحاشی نکنند!
  • تسریع در جمع‌آوری و بازگشت اتباع خارجی غیرمجاز به کشور مبدأ
  • جزئیات جدید از دادگاه پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود
  • استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز نقره‌داغ می‌شوند
  • تاثیر مهاجرت‌ اتباع خارجی غیرمجاز بر صنف‌های شغلی
  • ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود
  • تسریع در جمع آوری اتباع غیرمجاز در خراسان جنوبی
  • تاکید ایران بر پیگیری جنایات و محاکمه سران رژیم اسرائیل
  • ورود انبوه اتباع غیرمجاز افغانستانی به ایران تبعاتی برای سایر اتباع مجاز دارد