Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان، رئیس اداره استعدادهای درخشان استان کردستان گفت: این رویداد علمی با شرکت ۱۱۲ نفر از دانش آموزان دختر و پسر پایه های دهم و یازدهم رشته های تجربی و ریاضی هفت استان کرمانشاه، همدان، زنجان، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی و کردستان در سنندج برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صلاح الدین عبدی با بیان اینکه در مجموع ۲۸ تیم چهار نفره در این برنامه شرکت می کنند، اظهارداشت: در این برنامه پنج کارگاه پیش بینی شده است که یک کارگاه آن به صورت عمومی و چهار کارگاه نیز به صورت تخصصی با حضور مدرسین کشوری شامل کارگاه فیزیولوژی، الکترونیک، پردازش سیکنال و سایکو فیزیک برگزار می شود.

وی به زمان برگزاری کار سوق نیز اشاره کرد و افزود: این برنامه با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان روزهای ۲۶ و ۲۷ مهر ماه در سنندج برگزار می شود.

رئیس اداره استعدادهای درخشان استان کردستان با بیان اینکه برنامه کار سوق در پنج قطب در سطح کشور برگزار می شود، ادامه داد: مسئولیت قطب یک کشوری به آموزش و پرورش کردستان واگذار شده است.

عبدی در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری برنامه کار سوق را یکی از برنامه های حوزه سمپاد عنوان کرد و با بیان اینکه در این برنامه ایده ها به صورت علمی به عمل تبدیل می شود، یادآور شد: این برنامه ویژه دانش آموزان تیز هوشان و دانش آموزان دوره های اول و دوم متوسطه است.

وی بیان کرد: در این برنامه هر تیمی ایده و طرحی در خصوص اعصاب و روان ارائه و پذیرش می شود و تیم ها بعد از شرکت در کارگاه های پیش بینی شده ، پنج ماه فرصت دارند ایده خود را به مرحله عمل در آورند و بعد از ارزیابی ایده و طرح ها ، اثرات برتر در قطب های مختلف شناسایی و معرفی می شود.

گفتنی است در سال تحصیلی گذشته تیم کار سوق دبیرستان فرزانگان دوره اول متوسطه ناحیه دو سنندج استان در رشته مهندسی ژنتیک موفق شد رتبه اول کشوری را کسب کند.

کد خبر 4428453

منبع: مهر

کلیدواژه: دانش آموزان سنندج مدارس سمپاد اربعین ۹۷ خبرگزاری مهر کرمانشاه اربعین 97 اربعین حسینی گرگان بوشهر مشهد شیراز یاسوج شهرکرد خرم آباد سنندج خطبه های نماز جمعه بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۴۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ احسان طاهری گفت: از مجموع هزارو ۳۵۱ دانش آموز سمپادی استان بیش از سی درصد از دانش آموزان در مرحله مدرسه‌ای کنگره قرآنی مدارس سمپاد استان شرکت کردند.
وی افزود: ۲۰۰ دانش آموز سمپادی در رشته قرآئت قرآن کریم، ۱۲۳ دانش آموز در رشته حفظ، ۳۵۰ دانش آموز در رشته مفاهیم شرکت کردند.
وی گفت: ۵۰ نفر از دانش آموزان امتیاز لازم را برای شرکت در مرحله استانی کنگره قرآن کریم کسب کردند که امروز در مرحله استانی با هم به رقابت و برگزیدگان استانی برای معرفی به مرحله قطبی معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • لزوم نهادینه کردن علم محیط زیست در کنار سایر علوم برای دانش‌آموزان
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • برگزاری رویدادی برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • دهمین همایش بین‌المللی علوم شناختی برگزار می‌شود
  • دهمین همایش بین‌المللی دوسالانه علوم شناختی برگزار می‌شود
  • رویداد «هاکامستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • «هاکا مستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود