Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری، حجت‌الاسلام سید جعفر مرتضوی با اشاره به در پیش بودن برگزاری چهارمین دوره ی انتخابات کانون مداحان، گفت: در چند سالی که از پیروزی انقلاب می گذرد حرکت تأثیر گذار و ماندگاری در حوزه ی مداحان استان به چشم نمی خورد و نیاز است این کاستی برطرف شود و طرح ها و برنامه های جدید و به روزی ارائه و اجرائی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حوزه مداحی و پرورش مداح تراز انقلاب راه نرفته فراوان است، ونیاز است افرادی که برای فعالیت در کانون مداحان نامزد می شوند، ضمن آشنایی با فناوری های روز، وقت کافی، شوق و ذوق بالا و علم کافی داشته باشد و با استفاده از فرصتی که برای شان ایجاد می‌شود، بهترین برنامه ها و مؤثرترین برنامه ها را پیش بینی و اجرائی کنند.

حجت‌الاسلام مرتضوی گفت: نامزدهای انتخابات کانون مداحان باید افرادی انقلابی باشند و انقلابی بودن به معنای جناحی و عضو حزب و گروه خاص بودن نیست و به شخصه به شدت مخالف این قبیل تفکرات هستم، اصل در مکتب ما قرآن و اهل بیت(ع) هستند و اگر کسی مداح واقعی باشد باید مُعرف اهل بیت(ع باشد و از هر گونه فعالیت دیگری که جدای از سیاست و تفکراهل بیت خودداری کند.

کد خبر 4428954

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری شهرکرد اربعین ۹۷ خبرگزاری مهر کرمانشاه اربعین 97 اربعین حسینی گرگان بوشهر مشهد شیراز یاسوج شهرکرد خرم آباد سنندج خطبه های نماز جمعه بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۴۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال در سطح شهرستان لردگان تعهد ایجاد یک هزار و ۵۰۷ فرصت شغلی جدید در سه بخش خدمات، صنعت و کشاورزی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • پخش زنده دعای ندبه و کمیل خارج از ایران ادامه خواهد داشت