Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان- ایرنا- معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده عصر شنبه در جریان سفر به همدان از اورژانس اجتماعی این شهر بازدید کرد.

به گزارش ایرنا مدیرکل بهزیستی همدان در جریان این بازدید گفت: یکی از خدمات تخصصی اورژانس اجتماعی کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی است.
حمیدرضا الوند افزود: مرکز مداخله در بحران های فردی، خانوادگی و اجتماعی شامل 9 بخش تخصصی از جمله مرکز مداخله در بحران، سامانه 123، خدمات اورژانس اجتماعی سیار، مداخله در خانواده با هدف کاهش طلاق، خانه امن برای زنان خشونت دیده، مرکز آموزشی و حمایتی کودک و خانواده، مرکز بازپروری و پایگاه خدمات اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در تمامی این مراکز تیم های تخصصی از جمله روانشناس، مددکار، روانپزشک و کارشناس حقوقی حضور دارند و در حل مشکلات مراجعه کنندگان مداخله می کنند.
مدیرکل بهزیستی همدان افزود: سیستم مراجعه این افراد برای دریافت خدمت از سه طریق سامانه 123، نهادها و دستگاه های مختلف یا مراجعه فردی است.
الوند یادآوری کرد: 54 هزار و 342 نفر نیمه نخست سال گذشته خدمات دریافت کردند که این آمار در 6 ماهه امسال به 73هزار و 408 تن رسید.
وی خاطر نشان کرد: نیمه نخست سال گذشته هفت میلیارد و 320 میلیون ریال برای ارایه خدمات هزینه شد که در 6 ماهه سال جاری به هشت میلیارد و 400 میلیون ریال رسید.
مدیرکل بهزیستی همدان بیان کرد: در مراکز مداخله در بحران های فردی، خانوادگی و اجتماعی 503 مورد پذیرش در همدان صورت گرفت همچنین در حوزه سامانه 123حدود 6 هزار تماس تلفنی مرتبط برقرار شده است.
الوند گفت: کارشناسان حوزه خدمات سیار اجتماعی بهزیستی همدان با حضور در مناطق در هفت هزار و 279 مورد مشکل مداخله کردند.
وی بیان کرد: 2 هزار و 534 تن در مراکز مداخله در کاهش طلاق تشکیل پرونده دادند همچنین 65 تن به خانه های امن مراجعه کردند
مدیرکل بهزیستنی همدان اظهار داشت: در مرکز آموزشی حمایت از کودک و خانواده که به ساماندهی کودکان کار و خیابانی می پردازد نیمه نخست امسال 78 تن پذیرش و ساماندهی شدند.
الوند ادامه داد: پنج هزار و 623 تن در کارگاه های خدمات اجتماعی شناسایی شدند که تنها 2 هزار و 534 تن از این تعداد در بخش های مختلف خدمات دریافت کردند.
وی گفت: خانه سلامت مرکزی برای دختران 18 تا 30 سال در معرض آسیب است که امسال 18 تن را پذیرش کرده همچنین در مرکز بازپروری 13 تن خدمت گرفتند.
7526/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی بهزیستی ابتکار بازدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۵۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل

اعرابی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: پایگاه اورژانس ۱۱۵ در ٢٠٠ مترمربع زمین به همت خانواده شهید صولت رئیسی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید

تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری

وی افزود: برای احداث این پایگاه یک میلیارد و ۶۵٠ میلیون تومان هزینه شد.

اعرابی اضافه کرد: با افتتاح این پایگاه ماموریت‌های شهر اردل تقسیم و خدمات بهتری به مردم ارائه خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد
  • ایران می‌تواند با صدور خدمات فنی و مهندسی، در توسعه سریلانکا مشارکت کند