Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ طی حکمی از سوی دکتر مسعود برومند معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم و رییس ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری، دکتر علی باستی رییس پارک علم و فناوری گیلان به عنوان دبیر نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار ۱۳۹۷، منصوب شد.

متن حکم به شرح ذیل است:

انتظار می رود با توجه به برگزاری مشترک نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری با نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران، با هماهنگی دبیر محترم ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری و با بهره گیری از نظرات اعضای هیات علمی و کارشناسان، نسبت به برنامه ریزی و ایجاد تعادل با دانشگاه ها ، مراکز تحقیقاتی، فناوری و سایر دستگاه های اجرایی، زمینه برگزاری هرچه مناسب تر نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار سال ۱۳۹۷ را فراهم سازید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران دستگاه های اجرایی علم و فناوری فناوری معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۵۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: سکوی پرتاب نوآوری و تحول در صنعت خودرو (+گزارش تصویری)

عصر ایران؛ مسعود طاهری - هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن با شعار "عصر جدید، خودروهای جدید" از 6 تا 15 اردیبهشت در محل جدید نمایشگاه بین‌المللی چین (تیانژو) افتتاح شد و این رویداد عظیم با دستاوردهای چشمگیر و نویدبخش کار خود را آغاز کرد.   این نمایشگاه که به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت خودرو در آسیا شناخته می‌شود، شاهد حضور پررنگ خودروسازان داخلی و خارجی و رونمایی از جدیدترین دستاوردهای آنها در زمینه طراحی و تولید خودرو بود.   در نمایشگاه امسال، شاهد درخشش خودروهای نوآورانه و پاک بودیم. 278 خودروی برقی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت که این امر نشان‌دهنده گام‌های بلند صنعت خودرو به سمت جایگزینی خودروهای بنزینی و دیزلی با خودروهای برقی و احترام به محیط زیست است.   غرفه‌های نمایشگاه پکن 2024، میزبان  خودروسازی جهان و برندهای چینی مطرحی همچون Chery و... است. این شرکت‌ها جدیدترین دستاوردهای خود در زمینه خودروهای برقی، هیبریدی و خودران را به نمایش گذاشتند و تبادل نظر و بحث و گفتگوهای مفیدی میان متخصصان و فعالان این حوزه صورت گرفت.   بازدیدکنندگان نمایشگاه شاهد رونمایی از 117 مدل خودروی جدید توسط 30 شرکت خودروساز بودند.   این نمایشگاه فرصتی ارزشمند برای تبادل نظر و همکاری میان خودروسازان داخلی و خارجی فراهم کرده و زمینه را برای توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر این صنعت در سطح جهانی مهیا نموده است.    نمایشگاه پکن 2024 بار دیگر نشان داد که چرا به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت خودرو در آسیا شناخته می‌شود و می‌توان به آینده‌ای روشن و پررونق در این حوزه امیدوار بود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حفظ فرهنگ وهویت هر ملت مستلزم نگهداری اسناد هویت دار
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز ترین محصولات خودرویی جهان در چین (+گزارش تصویری)
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روزترین محصولات خودرویی جان در چین (+گزارش تصویری)
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: سکوی پرتاب نوآوری و تحول در صنعت خودرو (+گزارش تصویری)
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان
  • نمایشگاهی از دستاوردهای هنرجویان هنرستانی در جرقویه
  • گزارش تصویری | افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی «فخر ایران»
  • قیمت لیفان در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳