Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، گزیده‌ای از اخبار جالب و خواندنی سراسر جهان در تاریخ بیست و یکم مهرماه را با کلیک بر روی لینک خبر بخوانید.

ترامپ توهمات خود درباره ایران را در اوهایو نیز تکرار کرد
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، در سفر انتخاباتی خود به اوهایو، اظهارات مشابهی را درباره ایران با هدف جمع‌آوری رأی برای جمهوری‌خواهان تکرار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آمریکا دوباره از تسلیحات ممنوعه در سوریه استفاده کرد
نیرو‌های آمریکایی در سوریه بار دیگر از بمب‌های حاوی فسفر سفید در شهر «هجین» در حومه دیرالزور استفاده کردند.

 

فرانس‌پرس: غربی‌ها از ترس انتقام‌گیری عربستان، درباره پرونده خاشقجی محتاطانه عمل می‌کنند
خبرگزاری فرانسه با اشاره به اهمیت اقتصادی و نظامی عربستان برای غربی‌ها نوشت آن‌ها از ترس انتقام‌گیری ریاض، درباره پرونده خاشقجی بسیار محتاطانه عمل می‌کنند.

 

مخاطب جمله‌ای که روی کت ملانیا ترامپ نوشته شده بود، چه کسی بود؟ + تصاویر
همسر رئیس‌جمهور آمریکا در ماه ژوئن حین بازدید از بازداشتگاه‌های کودکان مهاجر در مرز مکزیک کتی جنجال‌برانگیز بر تن داشت که مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.

 

مکرون ادعای وزیر خارجه‌اش علیه ایران را رد کرد
امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه با وجود متهم کردن کشورمان گفت که نمی‌داند دستور حمله به نشست گروهک تروریستی منافقین در پاریس را چه کسی در ایران صادر کرده است.

 

ابهام درباره سازوکار ویژه اروپا برای حفظ برجام
یک منبع در بانک مرکزی اروپا گفته است مقامات قاره سبز تاکنون هیچ رایزنی رسمی با این بانک درباره طرحی که به سازوکار ویژه اتحادیه اروپا برای حفظ برجام معروف شده، انجام نداده‌اند.

 

افشای اطلاعات شخصی هزاران کارمند پنتاگون
وزارت دفاع آمریکا از افشای اطلاعات شخصی کارکنان این وزارتخانه خبر داد و اعلام کرد در حال بررسی این موضوع است.

 

رویترز: لحظات شکنجه و قتل خاشقجی بر روی ساعت هوشمند او ضبط شده است
بازرسان ترکیه در تحقیقات خود درباره ناپدید شدن جمال خاشقجی به اطلاعاتی دست یافته‌اند که بر روی ساعت هوشمند وی ضبط شده و نشان می‌دهد که او تحت شکنجه قرار گرفته و کشته شده است.

 

کاریکاتور واشنگتن پست درباره ترامپ پولکی
روزنامه واشنگتن‌پست با انتشار کاریکاتوری به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور آمریکا درباره ارجح بودن روابط اقتصادی واشنگتن و ریاض بر موضوع ناپدید شدن روزنامه‌نگار عربستانی واکنش نشان داد.

 

ترکیه به دو هواپیمای خصوصی سعودی اجازه فرود نداد
ترکیه به دو هواپیمای خصوصی عربستان سعودی اجازه نداد در فرودگاه بین‌المللی استانبول فرود بیایند.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۷۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای روزنامه کویتی درباره درخواست تازه آمریکا از ایران

به گزارش خبرآنلاین روزنامه الجریده کویت در ادامه آورده است: «طرف آمریکایی همچنین از ایران خواسته است به توافق سابق هسته ای بازگردد به گونه ای که براساس آن، تهران غنی سازی اورانیوم را در محدوده ۳.۶۷ درصد نگه دارد و آمریکا نیز تحریم های ایران را لغو کند.»

براساس ادعای این روزنامه، «طرف آمریکایی از تهران خواسته است بر متحدانش در منطقه به منظور توقف حملات در دریای سرخ فشار بیاورد، از فرمول مصر برای آتش بس در غزه و طرح آرام کردن اوضاع ین اسرائیل و حزب الله در جنوب لبنان حمایت کند.»

به نقل از شفقنا در ادامه مطلب این روزنامه آمده است: «طرف آمریکایی به صورت غیرمستقیم از ایران خواسته است قبل از هرگونه توافقی بین طرفین، به آژانس بین المللی انرژی اتمی برای بازرسی از تاسیسات هسته ای اش اجازه دهد.»

بنابر نوشته الجریده، «ایران نیز به طرف آمریکایی رسانده است که کاهش هرگونه تنش در منطقه مستلزم توقف حمایت های نامحدود آمریکا از اسرائیل و اتخاذ اقداماتی برای مهار تل آویو است.»

الجریده همچنین نوشت: «ایرانی ها از توافق برای توقف جنگ در غزه و هرگونه توافقی که مورد موافقت فلسطینی ها باشد، حمایت می کند و در مورد جنوب لبنان هم به همین شکل است. ایران به آمریکا هشدار داده است که اگر اسرائیل بخواهد به جنوب لبنان حمله کند، ایران بیکار نخواهد نشست و برای شکست حمله اسرائیل هرکاری خواهد کرد. در مورد بازرسی از تاسیسات هسته ای نیز ایران به طرف آمریکایی رسانده است که گزارش های دقیقی به آژانس در خصوص تاسیسات هسته ای ارائه کرده است.»

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903430

دیگر خبرها

  • افشاگری تازه؛ پخش فایل صوتی جنجالی ظریف، عمدی و برای پالس به آمریکا بود!
  • فیلم| آمریکا از برجام خارج شده است و به تعهدات خود عمل نکرده است
  • ادعای یک روزنامه درباره درخواست تـازه آمریکا و پاسخ ایـران
  • ادعای روزنامه کویتی درباره درخواست تازه آمریکا از ایران
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...